wtorek, 15 listopada 2016

I co z tą Yoną?

Najpierw przejdźmy do wyników ankiety :)
Zagłosowało łącznie 251 osób. Świetny wynik, dziękujemy wszystkim za oddanie głosu!
- 136 osób chce ładne i tylko ładne tomy, co stanowi 54% ogółu.
- tylko 14 osób chce na brzydkich, byle szybko (5%).
- 101 osób chce szybciorem, ale też na ładnych skanach (40%).
Podsumowując, tylko 14 osób chciało nieważne jak, byle jak najszybciej. Pozostali, a więc 237 osób czeka na ładne skany. 101 osób jest mniej cierpliwych, chciałoby poczytać "mniej więcej" już teraz, dobre wersje otrzymać potem, zaś większość, czyli 136 osób, co stanowi jednocześnie ponad 50% ogółu, deklaruje oczekiwanie. Jak demokracja, to demokracja. Wybory wygrywa grupa cierpliwych.
Więc czekamy, najbliższy tom Yony ukaże się w Japonii 20 grudnia. Czyli możecie spodziewać się kontynuacji od nas z początkiem stycznia.
Zastanawiałam się, czy mimo wszystko nie zrobić wersji roboczej Yony, w końcu aż 100 osób czeka bardziej niecierpliwie, ale... wolę poświęcić ten czas na kończenie Goldena, potem czepienie się Daia i moooże dobranie się do jakiegoś nowego projektu. Sami sprawdźcie ilość Goldena w dzisiejszej aktualce! Myślę, że warto zatrzymać się nad tymi niedokończonymi mangami.
Co do Yony - jeszcze jedna ważna rzecz. Odnośnie downloadu...
...nie wznowimy go na starych zasadach z oczywistego powodu. ALE. Postanowiłam poszukać rozwiązania pośredniego. Proszę, pobierzcie sobie dzisiaj 94 rozdział Yony i podzielcie się spostrzeżeniami. Czy ktoś czyta ebooki? Ma na kompie program do czytania tego rodzaju plików? Jeśli nie - polecam Mobipocket. Zajmuje tylko kilka MB. Za jego pomocą odczytacie plik .mobi, jakim jest 94 rozdział Yony. Sposób odczytania pliku i link do programu umieszczę w głównej zakładce Yony. Nie przeczę, odczyt rozdziału jest nieco bardziej skomplikowany, ale możliwy po pobraniu, a chyba o to nam chodzi? Jeśli ktoś zna lepsze rozwiązanie - piszcie na naszego maila! Chodzi głównie o to, by był to plik, z którego nie da się w łatwy sposób skopiować obrazka.
Jeśli sposób się przyjmie i będzie bezpieczny - będę dodawać Yonę całymi tomami w jednym pliku.
Dzisiejsza aktualka pokaźna. Chyba naprawdę uda mi się skończyć Goldena jeszcze w tym roku ;)
Mau i Namida ślęczą nad Bitou. Dziewczynki, jeszcze tylko jeden tom, dacie radę! :*

Rozpisunia:
1) Bitou Lollipop - Tom 6 - Rozdział 29
2) Golden Days - Tom 6 - Rozdział 33
3) Golden Days - Tom 6 - Rozdział 34
4) Golden Days - Tom 6 - Rozdział 35
5) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 36
6) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 37
7) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 38
8) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 39
9) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 40
10) Golden Days - Tom 7 - Rozdział 41

Miłego Czytania i czekam na wasze opinie co do downloadu Yony!!!

24 komentarze:

Michalina Garbal pisze...

Golden! Czekałam na was! Już się zniecierpliwiłam!

Co do Yony. Bd czekać... Czekać... I czekać. Ale bd cierpliwa!

No to dzisiaj na tyle, biorę się za Goldena i życzę wesołych świąt!

Mi$ka
hakuna.muhimu.blogspot.com

Misio pisze...

Widzę, żeś z tymi Świętami szybsza niźli kampanie reklamowe :) Ale tak... już niebawem, niech śnieg pada! :)

Karmel pisze...

Ja, oczywiście, też będę cierpliwie czekać na piękną Yonę ^.^
Goldenek mój! <3 Moje prośby się spełniły i uszczęśliwiacie mnie aż taką ilością!
Dziękuję :)

Karmel pisze...

Coś mi rozdział trzydziesty szósty szwankuje. Nie chce się pobrać łobuz jeden!

Misio pisze...

Naprawione ;) Dzięki za info :)

Karmel pisze...

To ja dziękuję za naprawę :)

Badacz pisze...

Dziękuję bardzo pięknie za te wszystkie rozdziały. :)

Alice pisze...

Jestem wdzięczna za tyle rozdziałów GD ♡♡

Unknown pisze...

Wypróbowałam wersję mobi Yony na telefonie. Wszystko ładnie, pięknie :D
Dziękuję za Goldena i już z niecierpliwością czekam na Let Dai ^^

Michalina Garbal pisze...

Bo ja mam zastoje internetowe na zimę. Znikam na całe miesiące i pojaiwam się jak burza w lecie. Także no XD

Misio pisze...

Dzięki za super ważną dla mnie wiadomość. Czyli co? W tym formacie można udostępniać download? :)

Unknown pisze...

Moim zdaniem tak! ;) Miło będzie mieć kontunuację Yony offline : )

Anonimowy pisze...

Będę czekać grzecznie na Yonę, choć będzie ciężko, wytrwam! ^^
Na razie znajdę sobie jakieś zastępstwo ;)
Dzięki za waszą pracę :)

Anonimowy pisze...

Nie wiem jak u innych ale u mnie ten rozdział Yony na czytniku miał co drugą białą stronę, choć będę szczęśliwa mogąc w ogóle czytać Yonę na czytniku to zastanawiam się czy nie ma jakieś innego rozszerzenia, który nie miałby tego problemu a nie dałoby się go udostępniać bez Waszej zgody. A może zna ktoś sposób by nie było przerywników w postaci białych stron?
Dziękuje za Golden Days ^^

Lilka pisze...

W Japonii właśnie wyszedł tom 22 Yony. Czyli miał wyjść 20 listopada, a nie 20 grudnia, lol xD Jak znajdę tę stronę, która zrobiła taki błąd, to nie wiem, co im zrobię xP
Lilka

Karmel pisze...

U mnie również działa :) Popieram tę inicjatywę!

Misio pisze...

No to zajebiaszczo! Tłumaczenie już jest, więc czekam tylko na skany :)
Liluś, ja tę informację potwierdziłam jeszcze na Wikipedii. Więc... może autorka zrobiła niespodziewaną aktualkę Yonową? :D Ale fajnie, niedługo czeka nas troszkę pracy ;)

Anko pisze...

Pobrałam Mobipocket i wszystko śmiga :D Odczyt roździaliku nie jest skomplikowany. Jak dla mnie gitara.

Magda pisze...

Ja się nie znam na programach komputerowych, ale na pewno mobi działa na "kindle" - mąż mi tu zainstalował tom 17 i można czytać.
A! I jeszcze raz: wieeeeeelkie dzięki za to co robicie kochani!!!

Unknown pisze...

A ją tego dowolanda nie mogę jakoś...
Czy jest jakiś dobry program na Androida?

Misio pisze...

Na tym to ja już się zupełnie nie znam... Poszukaj w necie, na fejsbuniu u nas użytkownicy też coś o tym pisali, ale Ci nawet nie przytoczę, bo dla mnie telefon jeszcze służy głównie do dzwonienia... :)

michubiru pisze...

Aaaagh! No po prostu nie mogę! Tak kocham tę stronę i twoje tłumaczenia, robisz genialną robotę! Już nie mogę się doczekać kolejnego tomu Yony <3 Naprawdę Cię podziwiam (tak samo jak i "korketorki" kurde nwm jak to zapisać, ale wiesz co co mi chodzi xD) Mam nadzieję, że zdobędziesz jeszcze więcej czytelników! Pozdrawiam c:

Unknown pisze...

Oki 😉

Domixx13 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.