czwartek, 15 grudnia 2016

Koniec i nowy początek

Koniec - Golden Days!
Nowy początek - Let Dai!
Taaaak! Możemy Was uraczyć dziś zakończeniem KOLEJNEGO projektu i wznowieniem Daia (ach, kocham tę manhwę) :) Morri mistrzowskim okiem ciacha tekst na bardziej po polsku :P
Kontynuujemy zaś wciąż Kore wa Koi no Hanashi i... witamy w naszym gronie nową tłumaczkę! Haiiro Kasumi! Pierwszy członek naszej ekipy z imieniem i nazwiskiem :P Haiiro mknie do przodu z tłumaczeniem, już niebawem kolejne rozdziały Kore. Dziś mamy tylko jeden, ale typesetterki nam się rozstudiowały, życzymy im zdanych kolokwiów i egzaminów i czekamy aż wrócą do naszego mangowego "nieżycia" :) Haiiro, dołożę wszelkich starań, byś w następnej aktualce mogła zadebiutować :)
A co z Yoną, zapytacie? Otóż... jednak tom wychodzi na koniec grudnia. Dobrze patrzyłyśmy z Lilką, a potem obie podnieciłyśmy się, jak zobaczyłyśmy, że w Japonii można było już zakupić tomik. Tylko że... to była przedsprzedaż wydania limitowanego. Które ukaże się pod koniec grudnia. Ot, taka historia. W krzakach nie jesteśmy miszczami (choć ja się staram, naprawdę staram ogarnąć ten japoński!) Ale już połowa grudnia, więc długo i tak nie trzeba będzie czekać :) Jak tylko ukaże się tom w necie - od razu maraton i na bieżąco Wam rozdziały udostępnimy.
Widzę, że poza jednym wyjątkiem, format .mobi się przyjął. I dobrze. Nie widzę na razie skutków ubocznych udostępnienia tomu 17 (czytaj: transfer w nieodpowiednie miejsce). Na dniach dodam kolejny tom i zobaczymy jak to będzie.
Ale, wiecie, trwa transformacja CM i niedługo będzie można czytać mangi online w wygodnej odsłonie na smartfony. Więc kwestia odczytu też się rozwiąże :)

A co dokładnie mamy dzisiaj? Taaaaka pokaźna aktualeczka!:


1) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 42
2) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 43
3) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 44
4) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 45
5) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 46
6) Golden Days - Tom 8 - Rozdział 47 --> KONIEC!!!
7) Kore wa Koi no Hanashi - Tom 6 - Rozdział 22 
8) Let Dai - Tom 9 - Rozdział 36
9) Let Dai - Tom 10 - Rozdział 37
10) Let Dai - Tom 10 - Rozdział 38
11) Let Dai - Tom 10 - Rozdział 39
12) Let Dai - Tom 10 - Rozdział 40

Cieszycie się? No, to MIŁEGO CZYTANIA! :)
(cholercia, znowu prześladuje nas niepechowa 13stka!)
Edit: Dobre oczyska wyłapały, że 12, a nie 13. Ech... chyba potrzebny aktualkowy korektor xD
Dobrze, że czuwacie! :*

17 komentarzy:

Nerena pisze...

Gratuluję!!! oby tak dalej!!! <3 Pozdrawia Wasza dawna znajoma ;)

Misio pisze...

Pozdróweczki, Erenka :* Tęskno nam bez Ciebie. Jak będziesz chciała coś porobić - Futagowe ramionka otwarte :*

Badacz pisze...

Bardzo pięknie dziękuję za te wszystkie rozdziały. :) Oczywiście, że się cieszymy (a przynajmniej ja). A na Yone mogę poczekać. :) Teraz trzeba się brać i czytać Golden Days, tak jakoś mi zejdzie z tym do kolejnych rozdziałów Yony. Także nie ma na co narzekać.
Jeszcze raz bardzo pięknie dziękuję, bijąc pokłony w podziękowaniu za te wszystkie rozdziały. No i oczywiście powodzenia podczas kolokwiów i egzaminów. :)

Nerena pisze...

Misia :*** mi też tęskno, ale niestety w wyniku problemu z dyskiem oraz lapka potraciłam programy graficzne. Nie wiem, czy jeszcze będę pamiętać edytowanie mang :) jakby co, nadal Was odwiedzam :) na FB i na Waszej stronie. Cieszę się, że sporo projektów pokończyłyście <3 Trzymajcie się :)

Michalina Garbal pisze...

GOLDEN!
(Na normalny komentarz czekajcie do jutra 😉)

Misio pisze...

Na moim chomiku wciąż widnieje folder "Dla Ereny" z programem. Więc wiesz, jakby co, daj znać, udostępnię transfer xD

Nerena pisze...

Misia, kusisz <3 a mam ochotę się tym pobawić ;)

Nerena pisze...

A! i skomentuję Golden ;) pobrałam sobie tę mangę do poczytania :)

Misio pisze...

No, więc się zastanów i tylko daj znać, to coś Ci podeślę :) Czytaj Goldena, fajny jest. Niektórych partii chyba nawet sama autorka nie rozumiała, ale mniej więcej wiadomo o co chodzi xD

Nerena pisze...

Dobrze dam Ci znać :) Idę się zatopić w Waszą pracę :) tłumaczeniowo-korektorską oraz edycyjną <3

Unknown pisze...

Łaaaał! Widzę Let Dai, doczekałam się i od razu aż tyle rozdziałów!
Dziękuję dziewuszki <3

Unknown pisze...

A i jeszcze coś. Nie 13stka tylko 12stka. Siódemkę gdzieś podziałaś ^^

Karmel pisze...

Świetna aktualka! ^.^ Zakończenie Goldena, kontynuacja Daia i Kore w gratisie - wszystko uwielbiam <3

Michalina Garbal pisze...

Bogowie, dlaczego to musiało się tak skończyć T^T
Ja chcę więcej!! To było takie smutne, że ojej.
Czy ja się mylę, czy główny bohater jest potomkiem pana złego?

Pozdrawiam i czytam kolejny projekt!
Mi$ka
hakuna-muhimu.blogspot.com

Misio pisze...

Nie gadaj... długo ślęczałam nad krzakami, kto jest dziadkiem, a kto pradziadkiem, a kto prababką, ale... Ło... To by dopiero było.

Michalina Garbal pisze...

No ja tak po zdjęciu i jego reakcji skojarzyłam. Bo w ogóle to jest taka manga: "domyśl się w jakiej kolejności dymki, domyśl się, o czym gadają, dowiedz się, kto jest na zdjęciu" XD
Trzeba się naprawdę skupić, żeby cokolwiek ogarnąć. Chociaż mi to nie przeszkadza, bo lubię takie twory ;)

Misio pisze...

No domyślanie się takie ma pewien swój urok, ale... robiłam, co mogłam, żeby było bardziej zrozumiałe. Choć czasem nawet w rawach w japońskim były błędy...