czwartek, 15 września 2016

ただいま! - Wróciłam!



















Tak! Wróciłam do życia! I wracając udało mi się zaskoczyć samą siebie, czyli nie zrobić kilku rozdziałów Yony, ale cały tom! Juhu! Biedna Lilka, dostała nagle do zweryfikowania 6 rozdziałów... Ale oczywiście dała radę!
Mau, Harikou i Namida przygotowały aż 3 rozdziały Bitou! Dziewczyny, liczymy na Was, do końca już tuż, tuż! :)
Co do Yony: 21 tom już się ukazał! Już go mam! :) Więc niebawem zakończymy Yonową przygodę i poczekamy ze dwa-trzy miesiące na tom 22 i dopiero wówczas go przetłumaczymy i wydamy. Ankiety nie robię, ponieważ nie znalazłam w komentarzach żadnych głosów za publikowaniem rozdziałów w gorszej, magazynowej wersji. Także kto niecierpliwy, niechaj czyta na bieżąco po angielsku. Grupa Impatient Scan zawsze będzie do przodu o jakieś 1,5 tomu. My w tym czasie pokończymy (daj Boże) bądź podgonimy zaległe projekty.
Plan jest taki:
1) Kończymy Bitou Lollipop
2) Gonimy Kore Wa Koi no Hanashi
3) Golden Days - kilka razy pojawiła się informacja, że czekacie na ten tytuł, więc takowoż będzie.
4) Let Dai - gonimy (mam sentyment do tej manhwy... Tłumaczenie jest prawdziwym wyzwaniem!)
Na razie tak to widzę. Może kogoś zainteresuje :) Może ktoś zgłosi sprzeciw, bo chce co innego, jesteśmy otwarci :)
Nowych projektów nie zaczynamy, dopóki nie skończymy, co zaczęte. Albo nie będziemy bardzo blisko końca.

No to rozpisunia z rozdziałami, żebyście wiedzieli, czego szukać:

1) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 111
2) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 111,5
3) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 112
4) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 113
5) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 114
6) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 115
7) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 116
8) Akatsuki no Yona - Tom 20 - Rozdział 117
9) Bitou Lollipop - Tom 6 - Rozdział 26
10) Bitou Lollipop - Tom 6 - Rozdział 27
11) Bitou Lollipop - Tom 6 - Rozdział 28

Miłego Czytania!
I bardzo, bardzo Wam dziękujemy za wszystkie miłe 
komentarze i polubienia fanpage'a (jest Was ponad 200!)!
Aż się chce robić więcej...

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ponad cały tom Yony *.* cudo! Czytam na bieżąco po ang, ale po pl robi to zupełnie inne wrażenie. Wielkie arigato :)

Badacz pisze...

Dziękuję za tyle dobra do czytania. Dziękuję za pracę nad tymi wszystkimi rozdziałami. Bardzo serdecznie dziękuję za prace włożoną w zrobienie tych wszystkich rozdziałów.
Plan wygląda bardzo zachęcająco, mam nadzieję, że uda się go zrealizować jak najszybciej. Sprzeciwów nie zgłaszam. :)

Vivian pisze...

Dzięki za rozdziały! Bardzo WIELKIE dzięki!!

Aritsa pisze...

Waszą grupę "odkryłam" dopiero parę miesięcy temu... Ale bardzo dziękuję za regularne aktualki Yony i waszą pracę :D.

Misio pisze...

Miło nam z Twojego odkrycia :)

Unknown pisze...

Dziękuję za tyle dobroci. Uwielbiam Yonowe aktualki :) A co do Waszych planów - szczególnie podoba mi się podpunkt z nadgonieniem Let Dai ^^

Anonimowy pisze...

Po poście na facebooku spodziewałem się 2-3 rozdziałów, ale zaskoczyłyście mnie całym tomem 20 oraz dokończeniem 19. Serdecznie dziękuję za tłumaczenie.

Misio pisze...

Bo na tamtą chwilę (co ciekawe - tydzień temu) tylko tyle było przygotowane :) Jak to dzień choroby robi różnicę :D

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo za aktualkę i tyle Yony :)
Czekam na Let Dai :)

Karmel pisze...

Dziękuję za rozdziały i dobre informacje :)

Anonimowy pisze...

Aaaaaa! Tyle Yony naraz. Zrobiłyście mi dzień, dzięki wielkie :*

Krówka

Lizzie pisze...

Dziękuję! <3

Osaki Nana pisze...

O tak, wielbię was! *niskie ukłony* Cały tom Yony i moje światełko w tunelu - informacja o kontynuacji Golden Days!!! Urzekł mnie ten tytuł, więc tak bardzo się cieszę na kontynuację. Kocham was, dziękuje za wszystkie pyszności i dobra robota :)

//Mika

Michalina Garbal pisze...

Przeczytałam na jednym wdechu Yonę. I chcę znaleźć maszynę czasu, przenieść się do przyszłości, zabrać gotowe tomiki, by spełnić wasze (moje) marzenia o przegonieniu autorki.

P.S.: Popłakałam się jak się skończył strony. Bycie kobietą jest zUe.

Mi$ka