poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Sierpniowa aktualka

Pisałam na fejsbuniu, że półaktualki nie będzie. Ciężko pracuję do połowy września, więc troszeczkę przystopujemy z rozdziałkami, okej? :) Nasza dzisiejsza paczuszka powinna zaspokoić ogrom Waszych potrzeb i jakoś uzbroić w cierpliwość na kolejny miesiąc :)
Albowiem... SKOŃCZYLIŚMY KOIZORĘ! Jeeeee! Juhu! Wspólnymi siłami z Azbe i Harikou udało się wkleić wreszcie wszystkie rozdziały, zwłaszcza, że tłumaczenie Akai i AnEmOnE czekało i leżało całe wieki. Dziewczyn już z nami niestety nie ma, ale ich duch przelewa się przez karty nieszczęśliwej historii Miki. Kto wrażliwszy niech uważa - jedna z tłumaczek popłakała się podczas samego tłumaczenia.
Ja mam dla Was trochę Yony. W zasadzie został już tylko tom. Tom do czego? Nie do Anglików, nie do mangaki. Do nich zostały trzy tomy. Ale... Już sygnalizowałam problem na fejsie. Przenieśmy go więc i na stronę.
Tom 20 Yony jest ostatnim, który ukazał się jako tom. Gdy mangaka wydaje rozdziały, wchodzą najpierw w magazynie, dopiero potem rozdziały są składane w tom i wówczas mamy rawy, piękne rawy (choć trzeba poczekać, aż ktoś je zeskanuje i wrzuci w internety), które możemy obrobić i "wydać". Tom wydawany jest z ogromnym opóźnieniem. Jeżeli chodzi o Yonę:
- ostatnim wydanym tomem jest 20, zawierający rozdziały do 117;
- tom 21 będzie liczył rozdziały od 118 do 123 (ma się niebawem ukazać, czekamy i sprawdzamy Internety);
- tom 22 będzie liczył rozdziały 124-129 (ukazał się dopiero 127 rozdział, więc jego wydanie jest kwestią kilku miesięcy; najpierw wszystkie rozdziały muszą ukazać się w magazynie).
I teraz, uwaga, nie ma jeszcze 21 tomu, a rozdziałów już jest na 22. Nie ma pięknych rawów. Od Impatient Scan ich wziąć nie możemy - kupują magazyny i nie wyrażają zgody na powielanie czegoś, za co płacą. W dodatku, w moim odczuciu, nie są super ekstra ładne. W internetach znalazłam koszmarne skany koreańskie. I pytanie: co robimy? jak wolicie? Wydajemy tom dopiero po ukazaniu się go w pięknej wersji tomikowej? Czy lecimy na bieżąco z Yoną na brzydkich skanach? Zastanówcie się. Bliżej końca 20 tomu, bądź 21, jeśli niedługo zostanie wydany, zrobimy ankietę. I od tego będzie zależało, czy idziemy z Yoną byle jak na bieżąco, czy z opóźnieniem, ale na porządnych skanach, wykonując porządną robotę. Na razie możecie dyskutować w komentach pod aktualką.

A dzisiaj:

1) Akatsuki no Yona - Tom 18 - Rozdział 105
2) Akatsuki no Yona - Tom 18 - Rozdział 105,5
3) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 106
4) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 107
5) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 108
6) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 109
7) Akatsuki no Yona - Tom 19 - Rozdział 110
8) Koizora - Tom 10 - Rozdział 28
9) Koizora - Tom 10 - Rozdział 29 (debiut Harikou w edycji!)
10) Koizora - Tom 10 - Rozdział 29,1
11) Koizora - Tom 10 - Rozdział 29,2 -----> KONIEC!!! :)
12) Kore wa Koi no Hanashi - Tom 5 - Rozdział 19,5 (debiut Pistacji w tłumaczeniu!)

Czytelnikom - Miłego Czytania!
(i pamiętajcie, że nie chcemy, żeby nasze rozdziały były umieszczane gdzieś indziej! 
To nas demotywuje! Serio.)

Harikou i Pistacja - witamy w drużynie 
i życzymy samych przyjemności w pracy nad mangami!

Azbe - Love Forever za pomoc przy Koizorze! :)

12 komentarzy:

Karmel pisze...

Ja nadal jestem za tym, aby czekać na piękną wersję tomikową Yony.
Dziękuję za aktualkę! :)

Badacz pisze...

Tyle świetnych rozdziałów do czytania. Tylko płakać ze szczęścia. Bardzo wam serdecznie dziękuję za waszą ciężką pracę nad każdym jednym rozdziałem.
Jeśli chodzi o Yonę mnie się nie spieszy mogę poczekać. Choć nie którym się śpieszy i chcą wszystko na już.
Jeszcze raz ślicznie dziękuję za te wszystkie rozdziały w dzisiejszej aktualce.

Anonimowy pisze...

Po pierwsze: dziękuję za tłumaczenie Yony i dodawanie jej rozdziałów :)
Po drugie:(dalej chodzi o Yonę) ja osobiście uważam, że lepiej jest poczekać na tą lepszą wersję skanów, prawda? Nikogo to chyba nie zbawi trochę poczekać :)Po co sobie robić później podwójną robotę (chodzi o wklejanie tekstu na gorsze skany, a później na lepsze).
Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale napisałam ^_^"
Pozdrawiam całą ekipę :) Aki

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem jak coś robić, to porządnie (cytat za inną fanką całej serii xD), więc lepiej poczekać na pełne tomiki. Jak tłumaczyć, to elegancko :)

Unknown pisze...

O boże :O Zaczęłam czytać i już się przeraziłam, że Yony nie będzie! A później takie uff... Jak dla mnie lepiej by było gdybyście poczekali ;) Od początku wasze tłumaczenie było z "klasą" i w dobrej jakości, więc niech tak będzie do końca <3 Jak dłużej będziemy czekać, będziemy mieli większą radość, jak już wrzucicie, prawda? :) Miłej nocy :*

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mona pisze...

Jestem za czekaniem mimo wszystko,będzie się lepiej i przyjemniej czytało gdy się trochę poczeka zresztą wkrótce szkoła :( więc tak czy sak czytałabym to tobie ro za jakieś pół roku od tego dnia więc i w takim razie to zobaczenia za jakiś czasz:)

Anonimowy pisze...

Hmm...widok naszych bishów w jakości HD chyba wynagrodzi nam czekanie. :) Jeszcze raz dzięki Wam za wspaniałe tłumaczenie. Te rozdziały były cudne! Na przemian śmiałam się i płakałam jak głupia ( matka roku wygrała xD) A ta końcówka! AAACH! Uwielbiam tą mangę!


Krówka

Dissapointed_Me pisze...

Czekamy na Yonę, Hak w jakość dojrzałego pomidora!!! :D Dziękuje za rozdziały ( spóźniona xD )

Unknown pisze...

Dziękuje za rozdziały!!!!!! Czekamy na Yone.

Unknown pisze...

Dziękuje za rozdziały!!!!!! Czekamy na Yone.

Osaki Nana pisze...

Uwielbiam Yonę i chciałabym ciągle dalej, i dalej, ale wolę poczekać. Może w tym czasie zajmiecie się swoimi innymi niedokończonymi projektami? (Wcale nie czeka na dokończenie jednego z nich :D) Dziękuje za aktualkę i do następnej :)

//Mika