piątek, 15 lipca 2016

Oranżowo :)

Hej! Aktualka moi Państwo! Nie tak wcale późną porą... :)
[Autoreklama] Obrazkiem i nagłówkiem chciałam zwrócić uwagę na fakt, że wyszły już dwa odcinki anime "Orange" na podstawie mangi, którą tłumaczyliśmy! Ktoś tu ma nosa do tego, co dobra! [Koniec Autoreklamy]
A tak na serio - manga bardzo zapadła mi w serduszko. Po dwóch odcinkach można powiedzieć to samo o anime. Niesamowicie podoba mi się grafika. Zwłaszcza elementy tła i przyrody, które bardziej przypominają nagranie, a nie grafikę :) Sprawdźcie i pozachwycajcie się :)
A tak zatapiając się troszkę w marzenia i refleksje: przypomnijcie sobie siebie 10 lat temu. Ja miałam... Hm... 17 lat xD Co byście chcieli do siebie napisać? Co byście zmienili? Jaką radą byście sobie sypnęli? Tylko nie radzę tego spisywać i zakopywać w ziemi. Wiecie, żebyście się nie obudzili następnego dnia w całkiem innym miejscu i z kim innym przy boku :P

Grupa nam się powiększa! :) Napływają do nas zgłoszenia, za które Wam bardzo serdecznie dziękujemy. Nie zawsze znajdziemy dla każdego odpowiednie stanowisko, ale nawet nie wiecie, jak nam miło, że ktoś o nas myśli i chciałby powiększyć futagowe grono!
W ostatnim czasie przyjęłyśmy Pistację! Zasili szeregi przy tłumaczeniu i edycji Kore wa Koi (jeee! Może zaczniemy wydawać regularnie jedną z bardziej ciekawiących mnie mang!). Dziś niestety nie wyrobiłyśmy się z rozdziałem, ale przyszłość wygląda nieco barwniej :)
MaU i Namida zaserwowały nam kolejny rozdział Bitou :) A poza tym... No niestety, tylko Yona. Cudów nie obiecywałam niby przy ostatniej aktu, ale w zasadzie stał się cud. Sądziłam, że 18 tom ukaże się dopiero w sierpniu. Nic bardziej mylnego :) Sprawdźcie sami! :)

A tu rozpiska:
1) Bitou Lollipop - tom 6 - rozdział 25
2) Akatsuki no Yona - tom 17 - rozdział 99,5
3) Akatsuki no Yona - tom 18 - rozdział 100
4) Akatsuki no Yona - tom 18 - rozdział 101
5) Akatsuki no Yona - tom 18 - rozdział 102
6) Akatsuki no Yona - tom 18 - rozdział 103
7) Akatsuki no Yona - tom 18 - rozdział 104

~~~~~Miłego Czytania!~~~~~

(^-^)

20 komentarzy:

Unknown pisze...

Dziękować bardzo <3

Anonimowy pisze...

Serdecznie dziękuję za nowe rozdziały Yony.

Badacz pisze...

O jejku. Tyle dobroci. A jeszcze nie ochłonęłam po ostatniej aktualce. Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie rozdziały i już kolejnej nie mogę się doczekać.
Co do Orange dzięki Wam po przeczytaniu skanów, manga trafiła na moją półkę za co jestem niezmiernie wdzięczna. Choć aktualnie przetrzymywana jest u mojej przyjaciółki, którą staram się od dłuższego (jeszcze jak były skany) zmusić do przeczytania. W końcu dopnę swego. 10 lat temu nie przypuszczałabym, że jakakolwiek manga zagości u mnie na półce. To był okres w którym nie świadoma byłam jeszcze istnienia mangi.
Jeszcze raz dziękuję za rozdziały. Tyle upajania się nimi(choć pewno jednak szybko pójdzie).

Lizzie pisze...

W końcu coś miłego tego pochmurnego, przynajmniej u mnie, dnia ^^ Dziękuję wam bardzo, szczególnie za Yonę!

Karmel pisze...

Dziękuję! :) Tylko Yona?? Aż Yona! <3

Anonimowy pisze...

ale mnie ta Yona wciągnęła! kiedy będzie kolejna aktualka? będą jakoś częściej przez wakacje?

Misio pisze...

Uwielbiamy takie pytania... Btw, jasne, że będzie! Co tydzień. Wezmę specjalnie bezpłatny urlop. Kto by wychodził na dwór, takie słońce, brrr.

Yuki pisze...

No, ja to bym codziennie dodawała żeby przypadkiem nie mieć za dużo wolnego czasu :D

Unknown pisze...

Ale mnie serducho boli po tej dzisiejszej Yonie. Nic, tylko płakać T_T
Jeszcze raz dziękuję :)

Misio pisze...

Nie płacz. Oni nie są prawdziwi :P

Unknown pisze...

A, tam :P Co z tego, że nie są prawdziwi :P Jak się robi smutno i źle, trzeba zapłakać nad losem bohatera :D Ze mnie jest straszny płaczek... Jak w anime oglądałam historię Shin-Ah, to wyłam jak dziecko. Taki biedny... T_T

Misio pisze...

Mnie również jak dotąd najbardziej poruszyła historia Shin-Aha. W następnym tomie - nieco więcej o Shin-Ahu :) Już niebaaaawem :D (Mój ulubiony smok!)

Mary25 pisze...

O mój Boże ile Yony *w*
Dzięki dzięki dzięki dzięki wam!!! ♡♡♡

Mary25 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mary25 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mary25 pisze...

Nie bój się ja też płaczę :")
Zeno jest moją ulubioną postacią z Yony i aż serce pęka ja się go widzi w takim stanie. Mimo że płakałam jak czytałam po angielsku to po polskiej wersji mam dwa zraszacze na twarzy TT^TT

Unknown pisze...

Więcej o Shin-Ah? Super! Czekam <3 Też go uwielbiam <3 On i Kija to moi ulubieńcy, choć po tym tomie Zeno depcze im po piętach :P

Unknown pisze...

Ja średnio przepadam za Kiją. Jak dla mnie jest trochę zbyt wytworny :P

Michalina Garbal pisze...

Byłam akurat na wakacjach, kiedy zauważyłam nową aktualkę. No... Wi-fii jest tylko na korytarzu ośrodka. Siedziałam tak jak głupia przez godzinę, czytając Yonę. Jakaś kobieta dziwnie się na mnie patrzyła, kiedy uśmiechałam się do telefonu.

Było warto.

Tak przy okazji to na pewno przeczytam Orange. Już wtedy bym to zrobiła no ale wakacje same się nie odbędą. (Grunwald piękna biżuteria, tak btw).

Gratuluję nowych członków!

Misio pisze...

Tylko pamiętaj, że Orange jest zlicencjonowane!
Cieszymy się, że mogliśmy osłodzić wakacje :)