poniedziałek, 4 lipca 2016

Wakacyjna aktualka~!

Czujecie to? Słońce, żar z nieba wlewający się do mieszkań przez okna, cykanie świerszczy, stopy otarte przez letnie buty, planowanie wyjazdów nad wodę, złote łany zbóż, zapach kwitnącej lipy i wieczorna mgiełka kwiatu maciejki... Dużo by wymieniać :) Ale taaaak! Mamy wakacje! A wraz z nimi - pierwsza wakacyjna aktualka Futago Shimai! Powiem Wam, że powariowałyśmy i mamy całą kopicę rozdziałów (choć to nie 15!). W zasadzie nie wiem, co będzie na 15ego, ale nie miałam serca, by zostawić wszystkie te łakome kąski, leżące i czekające nie wiadomo na co do 15ego...


Dziewczyny się mega spracowały. Namida pomyślnie zakończyła sesję i z werwą reanimuje Bitou Lollipop, MaU szlifuje na tym tytule angielski - bez Was nie popchnęłybyśmy tytułu! Juliei wygrzebała spod ziemi Nocturna i klei, tłumaczy, trzeba podgonić ten jakże (dla mnie przerażający nieraz) tytuł, no i... takie zdziwko, bo dostałyśmy, słuchajcie, wiadomość w dziale "rekrutacji" od... Azbe. Witamy więc w naszym gronie stałego bywalca i "Jedynego Papieża Gołębi"! Tak bardzo spodobało się jej Kore, że postanowiła je wklejać. A nam tak bardzo spodobała się Azbe, że postanowiłyśmy ją wykorzystać. Do niecnych celów. I wysłałyśmy jej taką oto prośbę:
(no nie mogłam się powstrzymać, by nie umieścić fantastycznej prośby obrazkowej Juliei)
To nie tyle prośba, co jasna sugestia, całe szczęście Azbe nie oponowała i chyba wielkimi krokami będziemy tę Koizorę wreszcie kończyć!
A ode mnie macie... chyba sami wiecie co :) Yonę! Tyyyle Yony! Cały tom. Miałam dzielić, ale niech nie leży. Dzięki Ci, Lilko, za natychmiastowe nocne korekty!
(Nie obiecuję za to cudów na 15ego

Zobaczcie tylko, ile cała grupa zrobiła na dzisiaj:

1) Akatsuki no Yona - Tom 17 - Rozdział 95
2) Akatsuki no Yona - Tom 17 - Rozdział 96
3) Akatsuki no Yona - Tom 17 - Rozdział 97
4) Akatsuki no Yona - Tom 17 - Rozdział 98
5)Akatsuki no Yona - Tom 17 - Rozdział 99
6) Bitou Lollipop - Tom 4 - Rozdział 24
7) Koizora - Tom 9 - Rozdział 27
8) Kore wa Koi no Hanashi - Tom 5 - Rozdział 19
9) Nocturne - Tom 7 - Rozdział 39,5
10) Nocturne - Tom 7 - Rozdział 40

Życzymy Wam miłego czytania i najlepszych wakacji EVER!

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

BANZAAAIIII! ♥♥♥
Ło matko, nawet nie wiecie jak mnie uszczęśliwiłyście tą przedwczesną aktualką! Co prawda, przeczytałam już wszystkie części Akatsuki no Yona po angielsku (przynajmniej te co zostały wydane), ale połowę omijałam, bo byłam zbyt niecierpliwa, żeby wszystko tłumaczyć na polski. Także ten: dzięki wielkie, kocham was dziewczyny! ♥♥♥
Śle pozdrowienia i całuski, mry, mry,
Zośka Kasterwil

Karmel pisze...

O ja Cię! Szaleństwo! Tak się cieszę! Dziękuję bardzo za rozdziały <3

Anonimowy pisze...

Jejku! Dziękuję serdecznie za rozdziały:D Zeno jaki badass ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Anonimowy pisze...

Padam na kolana i kłaniam się w pas! Dziękuję za wszystkie wrzucone rozdziałki S2

Badacz pisze...

BANZAI.
Wielkie dzięki za te wszystkie rozdziały. W podziękowaniu bije pokłony za każdy jeden rozdział który mam do przeczytania. :) Uwielbiam was.

Mary25 pisze...

Nareszcie następny rozdział to ten na który tak bardzo czekam <3 Zenoś pokaże na co go stać <3
Dziękuję wam z całego serca za tłumaczenie taj mangi <3

Misio pisze...

Ten następny to będzie trochę taki +18 xD Ale, ale, już niebawem :)

Anonimowy pisze...

:O Szok szok aż sprawdziłam kalendarz bo to nie 15 dziś:D Dzieki za Yone i Kore wa Koi no Hanashi :) za tą ostatnią bardzi dziękuję. cierpliwie czekałam na wznowienie prac nad tą mangą.
Swoja drogą- w ciekawym momencie zatrzymała się Yona hy hy kolejny rozział to będzie bomba:D
Vani

Misio pisze...

Oj będzie bomba :) Obiecuję :) Co do Kore - wartkie wznowienie jak tylko dogonię Yonę! Chyba że zgłosi się nam tłumacz jakiś :)

Amy Moon pisze...

Jedni kochają tych, którzy dają im jedzenie. Ja za to kocham was za wasze tłumaczenia ♡

Amy Moon pisze...

Jedni kochają tych, którzy dają im jedzenie. Ja za to kocham was za wasze tłumaczenia ♡

Anonimowy pisze...

gdybym miała więcej czasu to bym wam pomogła ale niestety nie moge się za to zabrać choc bym chciała. Czytam po ang i zdje sobie sprawę jak dużo czasu wymaga tłumaczenie takich tekstów!
Vani
PS: jesteście blisko do tłumaczenia angielskiej wersji Yony, co potem bedziecie nadrabiac stare mangi czy też szukać nowych projektów?

Misio pisze...

Jak dogonimy - przede wszystkim gonimy projekty. Nasze grono troszeczkę się ostatnio powiększyło, więc jak pokończymy niektóre rzeczy, przytulę jakiś nowy projekt. Muszę mieć coś "swojego" :) I już wiem co :)

Anonimowy pisze...

Hej, kiedy wznowicie "boy of the female wolf"? Napisaliście, że nie możecie wznowić przez brak angielskiego tłumaczenia, a angielskie tłumaczenie doszło do 97 rozdziału( wy macie 69).

Misio pisze...

Wiemy, że doszło. Wznowimy, jak się zgłosi do nas tłumacz, type i edytor. Na razie mamy obsadę tylko do części projektów, więc jak je pokończymy i podgonimy, a nikt się nie zgłosi - to wtedy weźmiemy się za Boya.

Unknown pisze...

Hejo
Po prostu kocham Was za wszystkie rozdziały Yony i wreszcie doczekałam się kontynuacji Koizory oraz Nocturnu. Z niecierpliwością wyczekuję następnej aktualki.
Pozdrawiam i wysyłam mnóstwo motywacji do dalszego tłumaczenia.
SophiaSisi♥

Anonimowy pisze...

Yaay! Tyle Yony na raz! Jeju jak ja kocham tą mangę! Szacun dla was za tą całą ciężką robotę którą odwalacie z mangami, żebyśmy mogli je czytać po polsku. :*

Krówka

Anonimowy pisze...

Już jestem ciekawa :D
Vani

Anonimowy pisze...

Wielkie Dzięki za kolejne rozdziały Yony, to jest po prostu MOJE ŻYCIE!!! A nasz kochany Zenonek dał czadu brawo on :D
Mam pytanie jakie inne mangi na waszej stronie są według ciebie najgodniejsze polecenia??? Bo tak się teraz zastanawiam czy którejś może by tu czytać nie zacząć ;)

Misio pisze...

Cieszymy się Twoim szczęściem :)
Osobiście polecam "Strobe Edge" (moja super-hiper ukochana!) i "Annarasumanarę" (czad). "Limit" możesz zerknąć (długie nie jest xD), Kore wa Koi (ale to możesz poczekać, aż zaczniemy regularnie wydawać), Bitou jest fajne (i zyskuje na regularności powoli).