niedziela, 15 maja 2016

Zdążyłam~!

Czyli aktualka przed północą, uff :)
Niestety, czasowo nie jestem w stanie przewidzieć, kiedy będę miała dostęp do kompa. Ale udało mi się zawitać przed północą! I nowe rozdziałki Yony lądują w Wasze rączki. Nie owijając w bawełnę: Miłego Czytania! :)

P.S. Niebawem uda się skończyć jeden z zaniedbanych projektów. I tak powoli, powoli czepimy się wreszcie reszty. Jak przypuszczacie? Kiedy uda się dogonić Yonę? :)

A na dziś:
1) Akatsuki no Yona - tom 15 - Rozdział 87
2) Akatsuki no Yona - tom 15 - Rozdział 88

Dziękujemy, że czekaliście!

5 komentarzy:

Badacz pisze...

Jak przyjdzie czas to dogonicie Yone. Na spokojnie bez pośpiechu. Ale jakoś nie wydaje mi się, a by to jakoś dużo czasu zajęło. Jak na razie najnowszy rozdział Yony w tym miesiącu zostanie wydany później niż planowano.

Się rozpisałam i bym zapomniała. Ślicznie dziękuję za nowe rozdziały Yony. Czekam też na inne wasze tytuł, ale jak pisałam wcześniej. Powoli bez pośpiechu na wszystko przychodzi czas. :)

Alice pisze...

Bardzo dziękuję za Yonę ♡

Unknown pisze...

Dziękuję za Akatsuki no Yona! <3

Michalina Garbal pisze...

Udało mi się przeczytać te rozdziały ^^
Dziękuję za aktualkę, już myślałam, że nie będzie, a tu taka niespodzianka.
Doganiacie Yonę w zastraszającym tempie, może uda wam się przegonić autorkę ;P.

Pozdrawiam
Mi$ka

Misio pisze...

Ha, ha, ha xD To by były aspiracje xD