niedziela, 29 maja 2016

Complex - Finisz!

Moi drodzy, nastała wiekopomna chwila, w której kończymy jakiś projekt! :) Oddajemy w Wasze rączki dwa ostatnie rozdziały Complex'a!

Pragniemy podziękować wszystkim od początku zaangażowanym w pracę nad mangą! Chciałam nawet wszystkich wymienić, ale roszada czasem była niesamowita i myślę, że lepiej szybciej kończyć pisać posta, niż sprawdzać każdy credits :D To ten... zerkajcie czasem na creditsy, o! :)

I tak mimochodem dorzucę też Yonę, bo jakoś szybko praca szła, głównie przez wartką akcję, gdzie nie sposób było przerwać tłumaczenie :) Aktu 15 of kors też będzie :)

I zgaduj zgadula, co teraz zamierzamy skończyć, hmm...?



A oto lista dzisiejszych rozdziałów:
1) Complex - tom 7 - rozdział 34
2) Complex - tom 7 - rozdział 35 ---> KONIEC!!!

Projekt niebawem zostanie przeniesiony do zakończonych ^^

3) Akatsuki no Yona - tom 16 - rozdział 89
4) Akatsuki no Yona - tom 16 - rozdział 90
5) Akatsuki no Yona - tom 16 - rozdział 91

10 komentarzy:

Karmel pisze...

Dziękuję! ^.^ Gratuluję kolejnej zakończonej mangi. Super! :)

Anonimowy pisze...

Fajna niespodzianka z tą Yoną *.* przy okazji mam pytanie - kto wpadł na przetłumaczenie "droopy eyes" jako "oklapłooki"? bo po prostu jest to genialne - szacun :)

Badacz pisze...

Dziękuję za taką miłą niespodziankę. Tylko zabierać się do czytania.
Naprawdę ślicznie dziękuję za wasze niespodzianki w postaci tych wszystkich rozdziałów po za tą aktualką comiesięczną 15-nastego każdego miesiąca. :)
Kocham Was za Waszą cieżką pracę. <3 <3

Michalina Garbal pisze...

Już myślałam, że do końca maja nic miłego mnie tu nie spotka. Nie powinnam tak dużo myśleć.

Dziękuję za Yonę i gratuluję ukończonego projektu, toż to wielki sukces!
Oczywiście rozdziały pochłonęłam w mgnieniu oka ^^.

Lepiej, żebyście tak szybko nie kończyli, bo zabraknie wam projektów i co wtedy będzie? [Chociaż ja potrafię czytać kilometrowe mangi po tysiące razy, więc na pewno was nie opuszczę <3]

Mi$ka

Misio pisze...

No jak to kto? Tłumaczka! Czyli ja! :)

Misio pisze...

Już jaj mam jeszcze jeden projekt na oku, niech tylko tu podgonimy :)

Lizzie pisze...

Gratulacje ukończenia! ^^^ No i bardzo dziękuje za rozdziały Yony <3

Anonimowy pisze...

Yaaaay! Miałam takiego doła a tu taka niespodzianka! Ratujecie ludziom samopoczucie. Dzięki :* I gratulacje z okazji zakończenia projektu. :)


Milka


Yoli pisze...

Jesteście niesamowicie i to wam trzeba przyznać ! Tylko się za bardzo nie nadwyrężajcie z tłumaczeniem mang, żebyście trochę skorzystali z życia! :D pozdrowionka

Anonimowy pisze...

Nie mogę się doczekać dzisiejszych rozdziałów! :D