czwartek, 5 maja 2016

Niespodzianka, czyli żniwa w maju

Wzięły my kosę i wzięły my się do roboty... Majówkowe żniwo, czyli aktualka nie 15ego, choć 15ego też coś będzie :)
Po pierwsze: będziemy kończyć Complex. Jeszcze nie w tej aktualce, ale w najbliższym czasie. Trzeba wreszcie zrobić porządek z tymi pozaczynanymi mangami, ot co. A Complex kilkakrotnie pojawiło się w oczekiwanych przez Was mangach, więc... dziś dwa rozdziały :)
Po drugie: czy wiedzieliście, że czyszczenie jednego wielgachnego sfx'a zajmuje gdzieś tyle, co czyszczenie całego rozdziału? Bo ja nie wiedziałam. Jednak dzięki temu, że sprawdziłam - prace nad Yoną ruszyły z dwóch kopyt (bo z jednego rusza cały czas!). Choć to również zasługa wartkiej akcji. Dlatego kilka rozdziałów i dzisiaj. Na miłe, słoneczne popołudnie :) Podsumowując, większość z Was opowiedziała się za zostawianiem sfx'ów w Yonie, więc największe i sprawiające trudności zostawiłam. Co mniejsze zastąpiłam, bo za dużo maziajów by było na stronie. Efekty sprawdźcie sami!
I jeszcze słowo o Yonie: masakrycznie skończył się poprzedni tom, dlatego zdecydowałam  się dodać co nieco wcześniej. Co nie oznacza, że historia w opublikowanych obecnie rozdziałach urywa się w mniej frustrującym momencie. No, może tylko troszkę mniej...
Po trzecie: padła prośba, by aktualki były częściej. No niby mogłyby być. Dzisiejsza jest tego dowodem. Ale tylko sporadycznie. I wcale nie będzie to oznaczać, że rozdziałów będzie więcej. Niestety... Jak mantrę powtórzę: czasu i rączek do pracy brak. Więc za pewniaka możecie brać tylko 15ego.
A jak Wam minęła majóweczka? Byliście w jakichś ciekawych miejscach? Pogoda dopisała? Bo chyba przeróżnie było. Kto lepił bałwana, przyznać się!

I byłabym zapomniała: czy są wśród nas tegoroczni maturzyści? Jak Wam idzie? Odwołaliście się w wypracowaniu z polskiego do jakiegoś tekstu kultury, którym byłaby manga? :D (no wiecie, oglądałam reportaż, jak pewien młodzian powołał się na "Dzień Świra"...) A mangach wątków rozterek i cierpień miłosnych nie braknie. Choć to takie głupie pytanie na tej maturze było: "Czy warto kochać...?", tak jakby ktoś mógł sobie wyłączyć tę funkcję xD

Maturzyści! Grupa Futago Shimai życzy Wam powodzenia i sukcesów! 
(maturalno-miłosnych)

I wykaz rozdziałów:

1) Complex - tom 7 - rozdział 32
2) Complex - tom 7 - rozdział 33

Brawo Juliei i Namida!

3) Akatsuki no Yona - tom 15 - rozdział 83
4) Akatsuki no Yona - tom 15 - rozdział 84
5) Akatsuki no Yona - tom 15 - rozdział 85
6) Akatsuki no Yona - tom 15 - rozdział 86

Brawo Ja i Lilka!

Chyba wiecie, gdzie ich szukać...:)

I nius z ostatniej chwili! Ukazał się ostatni rozdział Sorenary! Czyli:

7) Sorenara Isso Koi ni Nare - tom 2 - rozdział 10 --> KONIEC

Brawo Nikushimi! Brawo My!

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudnie, będę miała co czytać ;) przynajmniej w ciągu najbliższych 30 minut ;P

Amy Moon pisze...

Dzìękuję za aktualkę, naprawde wspaniała niespodzianka po paskudnym dniu. Wreszcie Complex <3

Badacz pisze...

Dziękuję za wszystkie rozdziały. Co do majówki to ja na swoją muszę jeszcze poczekać. Zostaje zrobić sobie przerwę i wziąć za czytanie nowych rozdziału, za które bardzo serdecznie dziękuję wszystkim który przy nich pracowali. :) <3

Karmel pisze...

Dziękuję :) Wspaniała niespodzianka! ^.^

Karmel pisze...

Dziękuję :) Wspaniała niespodzianka! ^.^

Karmel pisze...

Coś widzę, że wczoraj mi się zepsuło i dodało podwójnie...

Michalina Garbal pisze...

Okazało się, że jakimś cudem minęłam cały tom Yony... I musiałam cofnąć się aż do ósmego i wszystko czytać od nowa (tak, to na pewno ma duży wpływ na przebieg wydarzeń XD).
Dobrze, że jeszcze nie jestem maturzystką. Niestety co roku czeka mnie egzamin zawodowy. Bogowie, tak się go boję T^T.

Dziękuję za aktualkę.
Mi$ka
hakuna-muhimu.blogspot.com
(mam dziwny nawyk wklejania adresu swojej strony w każdym prawie komentarzu...)

Kofuku pisze...

Dodacie AnY na centrum mangi? Bo na telefonie zbytnio pobrać nie mogę. ;v
~Kofuciu

Misio pisze...

Polityka dodawania na CM jest taka: jedna aktualka później niż na stronie. Więc trzeba czekać. Rozdziały zostaną wrzucone podczas przyszłej aktualki, a jak wiemy, przypada na 15 :)

Misio pisze...

Trzymamy kciuki :) Manga na osłodę :)

Kofuku pisze...

Wiadomo może w których godzinach? Sr że tak wypytuje, ale mój wolny internet jest wkurzający, gdy się na coś czeka.