sobota, 26 października 2013

Akatsuki no Yona


Dawno, dawno temu, w Królestwie Kouka, żyła sobie piękna, i jak to zwykle bywa - rozkapryszona, księżniczka Yona. Miała wszystko, czego tylko bogate księżniczki mogą zapragnąć, a jedynym jej problemem były niesforne włosy o czerwonym odcieniu. Niestety, wszystko, co piękne, szybko mija, o czym miała się przekonać w dniu swoich szesnastych urodzin. Groźba zaaranżowanego małżeństwa, ukochany, który okazuje się być kimś innym, opryskliwy służący, który nagle staje się jej jedynym przyjacielem, czarne chmury wiszące nad Królestwem. Ale to dopiero początek przygód Yony, której beztroskie życie nagle obraca się w popiół. Czy poradzi sobie z dala od wygód, jakie zapewniało jej urodzenie?

 Autor: Kusanagi Mizuho
Ilość tomów: 28+

Gatunki: akcja, komedia, fantasy, romans, shoujo 

Ku naszemu wielkiemu szczęściu i jeszcze większej radosze - Akatsuki no Yona została wreszcie objęta licencją w Polsce przez WANEKO STUDIO JG!! :)

Cierpliwie czekajcie na tomiki i odkładajcie kasę - nie ma jak wersja papierowa i WSPIERANIE AUTORA! :)

Nowe rozdziały nie będą przez nas tłumaczone ze względu na licencję i niepisany szereg zasad funkcjonowania grup skanlacyjnych!

424 komentarze:

1 – 200 z 424   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

Tak bardzo chcę kolejne chaptery! >.< Wielkie dzięki za tłumaczenie. Manga jest świetna ^.^

Anonimowy pisze...

Ja też z niecierpliwością oczekuję każdego nowego rozdziału po polsku! :)
Wierzę, że prędzej czy później (mam nadzieję, że prędzej :D) dogonicie bieżące rozdziały mangi ^^

Anonimowy pisze...

wreszcie jakaś normalna i przejrzysta strona z mangą bardzo się cieszę i bardzo dziękuje

Anonimowy pisze...

Ta manga jest cudowna. Dziękuję za tłumaczenie.

Anonimowy pisze...

Ślicznie dziękuję za Waszą ciężką pracę! :D Cudna manga

Anonimowy pisze...

Ta manga jest genialna, pozdrawiam i proszę o więcej.

Kamila pisze...

Dziękuje za bardzo szybkie tłumaczenie! Uwielbiam tę mangę i czekam na więcej :)
Pozdrawiam cieplutko ;)

Anonimowy pisze...

Manga meega super:D dziękuje za tłumaczenie (^_^)

Anonimowy pisze...

Świetna manga! Proszę o więcej dziękuję ślicznie;*

Anonimowy pisze...

Jak się cieszę, że udało m się znaleźć polskie tłumaczenie tej mangi :D
Dobra robota!

Anonimowy pisze...

Yay! Cudownie! Wielkie dzięki za kolejne rozdziały! ^^ Bardzo bardzo :D

Unknown pisze...

Wielkie dzięki za tłumaczenie. Nie mogę się doczekać nowych rozdziałów. Życzę dużo, dużo weny w dalszej pracy nad tą genialną mangą ;-)

Amy Moon pisze...

Świetne tłumaczenie! Jestem wam dozgonnie wdzięczna za prace włożoną w ten projekt.
Pozdrawiam :-)

Unknown pisze...

Dzięki za tłumaczenie mangi Akatsuki no Yona, ubóstwiam was za to ;)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za tłumaczenie tej mangi! :D I życzę powodzenia w dalszej pracy :D

Anonimowy pisze...

Tak się zastanawiam...czy ta manga była/będzie wydawana w Polsce??? :)

Misio pisze...

Na pewno nie była, inaczej nie wzięlibyśmy się za ten projekt. I nic nie wiadomo nam o wydaniu jej w Polsce. Gdyby taka informacja padła - podejmiemy odpowiednie kroki :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za ciężką pracę i poświęcony czas!
Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :)

Anonimowy pisze...

Aaaaaa!!!! To jest po polsku! Nie mogę uwierzyć w swoje szczęście. Tak się cieszę że Was znalazłam! Kawał dobrej roboty. Wielkie dzięki. Koniec z męczeniem się z angielską wersją. :)

Krówka_Venus

Anonimowy pisze...

Może jest potrzebna pomoc przy edycji/typesettingu? ;)

Misio pisze...

Przy innych projektach to taaaak. Przy tym idzie wszystko sprawnie, dzięki za pytanie :) Gdybyś chciał/a do nas do czegoś dołączyć - zapraszam z wypełnionym testem na naszego maila :)

Anonimowy pisze...

A to raczej odpuszczę. Nie lubię brać się za mangi, które mnie nie interesują/których nie znam.

Shanon pisze...

To szkoda, bo też bym bardzo chętnie pomogła chociażby w czyszczeniu skanów.

niewidzialnaforever pisze...

Zakochałam się w tej mandze! Przeczytałam wszystkie rozdziały w dwa dni.
Dziękuję za tłumaczenie i ciężką pracę włożoną w tą mangę, po prostu Was/Cię za to ubóstwiam. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały i życzę mnóstwo weny!!!

Taerimx pisze...

Kiedy będą następne?

Misio pisze...

W przeciągu dwóch tygodni :) Może uda się w ten weekend; jeśli nie - w następny :) Będzie duuuża paka Yony :)

Gemini pisze...

jest chyba problem z 35 rozdziałem bo nie mogę go pobrać;/

Misio pisze...

Był. Mea Culpa. Już naprawiony :)

YonaHimeSama pisze...

Kocham was za tłumaczenie tej mangi. Jestem wielką fanką tej mangi. Dziękuję za wasze starania nad tłumaczeniem Akatsuki no Yona. Czekam na kolejne rozdziały <3.

Unknown pisze...

Jezuuuu kocham tą mangę!! ♥ Dzięki za tłumaczenie ;)

Anonimowy pisze...

Jedna z moich ulubionych mang <3

Anonimowy pisze...

3 nowe rozdziały *-*. Dziękuje!

Unknown pisze...

Nie mogę pobrać rozdziału 47,proszę o naprawienie linku. I chciałabym podziękować za rozdziały.

Mary25 pisze...

No i,wyprzedziliśmy animca <3 dziękuję bardzo za rozdziały

Unknown pisze...

Przy każdym rozdziale płaczę ze śmiechu <3. Anime zostało już wyprzedzone!. Dziękuję za rozdziały!!

Unknown pisze...

Ja również dziękuję za rozdziały :) Ta seria jest przecudowna :3

Anonimowy pisze...

Dziękuje za rozdziały :)

Anonimowy pisze...

czemu linki nie dzialaja od 49? :c

Misio pisze...

Bo są jeszcze nieprzetłumaczone i niedodane?

Anonimowy pisze...

Super, że ktoś wziął się za tłumaczenie tej serii :D Z ogromną niecierpliwością będę czekać na kolejne rozdziały, które mam nadzieję ukażą się już niebawem :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za tłumaczenie! Chylę czoła! Mam nadzieję, że nowe rozdziały pojawią się już niedługo ;)

Karin pisze...

Dziękuję ;) teraz kiedy przeczytałam chociaż trochę tej genialnej mangi cały czas się uśmiecham . Dziękuję za wasze chęci i wykonanie ! *w*

Unknown pisze...

Dziękuje :) Czekam zniecierpliwiona na kolejne rozdziały ^^

Unknown pisze...

kocham <3. Jestem daleko z mangą,ale czekam niecierpliwie do rozdziału 103-104. Wieeeeem,że daleko jeszcze i będę czekać cierpliwie. Shin ah groźny jest i taki słodki <3.

Unknown pisze...

czekam z niecierpliwością na cd ♥ ♥ ♥

Anonimowy pisze...

Świetna manga ! Wielkie dzięki za tłumaczenie <3

L-daria pisze...

Genialna manga. Niesamowite zwroty akcji i niespodziewane sytuacje które potrafią zwalić człowieka z nóg. Genialna robota, naprawdę niewielu chciało by się męczyć z tłumaczeniem a potem jeszcze z wklepaniem tego tekstu do mangi.
Życzę chęci oraz czasu :P

Anonimowy pisze...

co ile miej więcej będą się pojawiały nowe rozdziały?

Juliei pisze...

Ciężko powiedzieć, staramy się żeby Yona wychodziła w miarę regularnie ;)

Unknown pisze...

Czyli co tydzień miesiąc bo jak inne mangi czytałam to u nich regularnie to było rok

Misio pisze...

Co miesiąc. Czasami co dwa. Z tym, że jak co dwa to co najmniej tom. :P

Unknown pisze...

Kocham tę mangę! I tłumaczenie też jest cudne, uśmiałam się parę razy XD Obejrzałam anime i stwierdziłam, że muszę przeczytać mangę, ale po angielsku to nie miałam ochoty się męczyć. A tu prosze jaką perełkę znalazłam! Dziękuję bardzo za ciężką pracę Tłumacza i reszty zespołu. Z niecierpliwością będę czekać na kolejne rozdziały. Jesteście super! <3

Luccu pisze...

O matko... Dziękuję, dziękuję, dziękuję, za tłumaczenie tej mangi <3 Obejrzałam anime i czuję ogromny niedosyt :D Jesteście najlepsi, skoro to tłumaczycie, mam ogromną nadzieję, że nie stracicie zapału i nie przestaniecie. Trzymam za Was mocno kciuki. Jesteście cudowni <3

Unknown pisze...

Dziękuje za rozdziały i czekam na więcej :)

Unknown pisze...

Z niecierpliwością 5letniego dziecka czekam na kolejne tomy :-) jesteście wielcy w tym co robicie <3

Yuka pisze...

Kiedy będą kolejne rozdziały? :>

Misio pisze...

Niebawem. Trwa masowa produkcja :) Może będzie cały tom? :)

Unknown pisze...

Dziękuję, jesteście wspaniali! :D A akcja robi się coraz ciekawsza, jak ja lubię Zeno :3 Czekam na kolejne rozdziały :)

Unknown pisze...

Jeden z moich ulubionych tomów w języku Polskim. Dziękuję <3 ,czekam na więcej!! Dziękuję Wam,za ciężką pracę!! Jestem szczęśliwa,że mogę pobrać i czytać Akatsuki No Yona po Polsku.

Anonimowy pisze...

Byłoby cudownie! :D

Anonimowy pisze...

Wszystkie wspaniałości świata za to co robicie!!! Dziękuję najpiękniej jak potrafię za tłumaczenie Yony! Cud miód i orzeszki!!! Czekam cierpliwie na dalsze rozdziały. Powodzenia!!!

Anonimowy pisze...

<3 Nie mogę się doczekać!!!

Anonimowy pisze...

Jestem wam bardzo wdzięczna za tłumaczenie tej mangi. Kocham ją <3 Więc jeszcze raz wielkie dzieki za ciężką prace i wgl wszystkiego dobrego w nowym roku. Jesteście fantastyczni <3 Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały :D

Si-gin Wonderlife pisze...

Co ile wychodzi tom lub rozdział?

Misio pisze...

Średnio co miesiąc wychodzi aktualka Yonowa.

Anonimowy pisze...

dzięki za tłumaczenie jesteście super ;]

Anonimowy pisze...

Dzięki za tłumaczenie :D To jedna z moich ulubionych mang. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom. Życzę dużo czasu i wgl powodzenia ^^

Anonimowy pisze...

kiedy kolejny tom? Sory, ale po prostu nie mogę się już doczekać. Jednak wiem, że wymaga to dużo pracy i wgl. Więc nie poganiam was ani nic. Po prostu jestem ciekawa. :D Życzę dużo czasu i oczywiście chęci ^^ <3

Unknown pisze...

Przed zadaniem pytania lepiej zacząć od samodzielnego szukania odpowiedzi. Patrz: aktualka :-)

Anonimowy pisze...

omm.. Sorki nie pomyślałam o tym. :( No i dzięki za 12 tom. *-* :D <3 <3 No więc jeszcze raz dużo czasu, chęci i wgl wszystkiego dobrego :) Pozdrowienia ;D

Anonimowy pisze...

*-* dzięki za 12 tom <3

Anonimowy pisze...

Da się to czytać na tablecie bez pobierania?

Misio pisze...

Spróbuj na CM (centrum mangi) i sprawdź :) Na naszej stronie nie ma czytnika i jest tylko opcja pobierania.

Unknown pisze...

Czekam na następny tom :)

Anonimowy pisze...

Dzięki za tłumaczenie <3

Unknown pisze...

Arigato! :) Czekam na kolejne! Straszna szkoda, że nie będzie nastepnego sezonu anime :c

Shinoha pisze...

Boziu, jesteście cudowne <3
Dopiero wczoraj dorwałam się do waszego tłumaczenia, ale od razu można zobaczyć, że szybciutko się ze wszystkim uwijacie.
*wyciąga koszyk z serduszkami dla całego zespołu*
Prosz. Zdecydowanie wam się należy <3

Anonimowy pisze...

Nie da się pobrać rozdziału 74.

Anonimowy pisze...

też mam ten problem

Unknown pisze...

Skąd wiesz,że nie będzie? :)

Basia040690 pisze...

Witam
Manga jest Świetna i bardzo dziękuję za jej tłumaczenie, robicie kawał dobrej roboty :) Z radością oczekuję kolejnych rozdziałów :)
Pozdrawiam Serdecznie cały zespół Futago Shimai :)

Unknown pisze...

Witam was. Mam takie pytanie. Czy jest szansa żeby AnY została wydana w Polsce?
Tłumaczenie świetne jak zawsze

The_Lucin pisze...

Co z 76 rozdziałem? :(

Anonimowy pisze...

Dziękuję Wam kochani za tłumaczenie mangi! Akatsuki no Yona jest wspaniała, a Wy cudowni! Czekam na następne rozdziały ^^

Anonimowy pisze...

Akatsuki no Yona śni mi się po nocach :D

Si-gin Wonderlife pisze...

Kiedy zostanie dodany 76 rozdział? :/ I czy dzisiaj będzie 14 tom?

Unknown pisze...

Serdecznie dziękuję za waszą pracę ^^ Dzięki Wam mogę znowu cieszyć się przygodami Yony <3

Anonimowy pisze...

Jeeeeeej! Kolejne rozdziały! Jesteście w s p a n i a l i! ^^

Unknown pisze...

dzięki za rozdziały

Unknown pisze...

Dziękuje za tłumaczenie

Anonimowy pisze...

cześć możesz wstawić na centrum mangi kolejne rozdziały. :)

Anonimowy pisze...

Jak fajnie że ktoś tłumaczy tę mangę bo kocham Mrocznego Smoka i Wesołe Głodne Grono XD Kiedy pojawią się kolejne rozdziały???

Misio pisze...

Hej, to było pytanie, czy pozwolenie? :)
Jeśli pytanie: dodajemy na CM rozdziały z opóźnieniem celowo i w czasie zamierzonym przez nas.

Misio pisze...

Zgodnie z informacjami w aktualkach.

Anonimowy pisze...

Meiyo :) Mam pytanie- Czy na razie zostało wydanych 19 tomów, czy to wszystko co napisała autorka? Z góry dziękuję za odpowiedź. ;)

Anonimowy pisze...

Nie jest jeszcze 20.

Anonimowy pisze...

Arigato :)

Anonimowy pisze...

Hej :) Wiem jak dużo ludzi to pisze, ale i tak chciałabym to zrobić, tak porządnie ( i w sumie po raz kolejny ;D ). Dziękuję Wam bardzo za wszystkie przetłumaczone przez Was rozdziały Akatsuki no Yony, wszystkie miłe chwile przy lekturze i wyczekiwaniu na ciąg dalszy przygód Mrocznego Smoka i Wesołego Głodnego Grona. :) Naprawdę podziwiam Waszą pracę i niewątpliwie dużą ilość poświęconego na to czasu. Tłumaczenie jest bardzo dobre i to miłe, że nawet takie osoby jak ja, które nie znają ani japońskiego, ani angielskiego na tyle dobrze by coś ogarnąć, mają możliwość przeczytania tej świetnej mangi ^^ Jeszcze raz- Arigato!

Misio pisze...

Dziękujemy za dobre słowo, bardzo nam miło :)

Anonimowy pisze...

Kiedy będą następne rozdziały? Bo nie mogę się doczekać.

Misio pisze...

15ego każdego miesiąca :)

Anonimowy pisze...

A wiesz może czy tych tomów będzie powyżej dwadzieścia? I którego z bohaterów najbardziej lubisz? :-D

Misio pisze...

Nie mam pojęcia, ile będzie ostatecznie tomów, nie śledzę też informacji od autorki. Niech pisze i nie przerywa. Aby skończyła :)
A najbardziej lubię Haka of kors :) Potem Shin-Aha :) A Ty? :)

Anonimowy pisze...

Cześć mam pytanie ;) Co do tłumaczenia. Czy teraz pojawi się (15 kwietnia) przetłumaczony 1 rozdział mangi czy 2? Odpowiedzcie jak najszybciej!!!! :3

Anonimowy pisze...

Z całego serca kocham Grzmiącą Bestię ale uwielbiam też Jae-ha oboje są świetni I te sceny z nimi to według mnie po prostu mistrzostwo :-D

Anonimowy pisze...

Wasze tłumaczenie to mistrzostwo! Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów. Zwłaszcza 82 *-*. Jest taki słodki.

Unknown pisze...

Dziękuję za rozdziały! Z każdą chwilą ta historia robi się coraz ciekawsza :D

Unknown pisze...

dziękuje za przetłumaczenie całego 14 tomu!

Anonimowy pisze...

Dziękuję za tłumaczenie mangi i kolejne rozdziały <3.

Karola pisze...

Jesteście wspaniali! Bardzo dziękuje za tłumaczenie mangi oraz możliwość jej pobrania :) Chciałam jeszcze zapytać co jaki czas wychodzą rozdziały?

Anonimowy pisze...

Co miesiąc 15 :)

Karola pisze...

Dzięki śliczne za odpowiedź :)

Anonimowy pisze...

Ta manga jest super proszę żeby wychodziła szybciej a nie co miesiąc 15.

Unknown pisze...

Dziękuje za tłumaczenia do 15 tomu! :D

Anonimowy pisze...

Jestem teraz na 9 tomie i umieram ze śmiechu przez Głodne grono! xD Móc czytać Yone po polsku to wielki komfort. Dziękuję za tłumaczenie.

Unknown pisze...

Ohayo :) Czyli dzisiaj kolejna część tłumaczenia? Czekam niecierpliwie ^^

Unknown pisze...

Wiecie jak Was love'ciam, prawda? ^^ Dziękuję bardzo za nowe, dodane (świetne ;) ) rozdziały ^^

Anonimowy pisze...

Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały ☺☺

Anonimowy pisze...

Czyżby Nanami na ikonie profilu? :)

Unknown pisze...

Bożęęę, Dziękuję wam za tłumaczenie! To moje ulubione anime! tylko czemu... dopieru teraz znalazłam tą stronę :O :I Dobra, i tak wielkie dzięki za tłumaczenie

Unknown pisze...

O jejciu ile tych rozdziałów :O Ciekawe czy coś wychodzi poza "ekranizację" (bo to raczej nie ekranizacja w Polsce :P). Przynajmnije mam wielką nadzieję :) Rozdziałaów przetłumaczonych 88 a ja przy 17, trochę mi zostało :P

Misio pisze...

Jeśli chcesz kontynuować anime, a nie czytać od początku, weź się za 8 tom. Anime wcale nie odbiega od mangi, więc wystarczy, jak przypomnisz sobie samą końcówkę i polecisz dalej po historii :)

Unknown pisze...

Dzięki chyba się zw niego wezmę :) Ale nie wiem, ale z drugiej strony nie chce mi się czytać wszystkiego od początku :P

Unknown pisze...

za*

Unknown pisze...

a co do t8 rozdziału 43 ten obrazek z ich wiekiem i wzrostem to po przeczytaniu tego myślałam i wróciłam ( myślami) do jednego z pierwszych rozdziałów i tam było, że Król Il mówi "Hak i Soo-Won są w tym samym wieku", to oznacza, że to Yonie się coś pomyliło :) Chyba :P O i mój brat jest młodszy od Haka (KILKA mieśiecy, ale wciąż młodszy xd) I ma tyle samo wzrosu :) Hehe. Chiter xd

Unknown pisze...

Dziękuję za nowe rozdziały!!!!!!!

Unknown pisze...

Najlepsza chwilia... Hak zakłada na głowę, ykhm Twarz, Futro Sinhy :O

Unknown pisze...

Lovniam was ! Bez skojarzeń xd Ale i tak dziękuję ci za tłumaczeni mojego ulubionego anime :) :****

Unknown pisze...

Dziękuje za tłumaczenie😘
Jest to moje ulubione anime💖

Ijune pisze...

Bardzo dziękuję za tłumaczenie, poświęcony czas i trud :) Manga jest świetna i nie mogę się doczekać następnych tomów :)

Unknown pisze...

Kiedy następne rozdziały?

Misio pisze...

Spójrz na prawy górny róg tej strony :)

Anonimowy pisze...

Wow... Te pragnienie mordu... Hak najlepszy ;) W ogóle szkoda mi go :/ Nie mogę się doczekać dalszej części ^^ Tłumaczcie dalej wspaniali ludzie ;)

Unknown pisze...

O, Dobra Dzięki :)

Anonimowy pisze...

Z niecierpliwością czekam na rozdział 92! :D Dzięki za tłumaczenie

Anonimowy pisze...

Dzieki wielkie za tłumaczenie :D Czekam na 92 *.*

Anonimowy pisze...

WOW!!! Ale mam kaca po 91 rozdziale... mój kochany Hakuś (nigdy nie widziałam go w takim stanie,ta rządza mordu)
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na następne rozdziały ;-)

Anonimowy pisze...

Hak jest Yony i tylko Yony :P (Też nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Zaczęłam czytać od początku :D)

Anonimowy pisze...

Czekam <3

Unknown pisze...

DZiękuję za tłumaczenie!!! Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały:d

Aika P.S. Gina pisze...

Szkoda, że takie krótkie te rozdziały, ale cóż... Nie wasza wina tylko autora ;)
Z niecierpliwością czekam na kolejne i dziękuję za ciężką pracę

Anonimowy pisze...

Dziekuje za kolejne rozdzialy <3

Nesheerie pisze...

Czy da się pobrać nowe rozdziały, czy możliwy jest tylko i wyłącznie odczyt online?

Anonimowy pisze...

Mam problem z otworzeniem nowych rozdziałów. :( dacie radę zrobić je do pobrania?

Juliei pisze...

Czytanie aktualek nie boli...

Juliei pisze...

Moja odpowiedź jak wyżej...

Karola pisze...

Dziękuje Wam za pracę, którą wkładacie we wszystkie rozdziały, a strona, która od Was ściąga to zwykły szczyt lenistwa i chamstwa z ich strony. Nie rozumiem, jak można kraść czyjąś własność, bo tak to można nazwać. (Btw właśnie tak samo robi senpai.com, wiedząc, że Wanted Team tłumaczy od początku mangę Fairy Tail, senpai.com robi to byle jak ze słabej jakości chińskich skanów, a grupa Wanted Team naprawdę się stara i daje nam oryginalne japońskie RAWy), ale tutaj to aż mi brak słów... Nie rozumiem jak można tak zarzynać od kogoś. Cóż Wam życzę dalszych sukcesów i zostaje Waszą stałą czytelniczką! Pozdrawiam :)

Nesheerie pisze...

Ano faktycznie, już rozumiem :(

Anonimowy pisze...

Uh... wielka szkoda, że pobieranie zostało zawieszone. Osobiście nie przepadam czytać na cm gdyż zwykle mangi sobie na telefon ściągam i czytam a na cm bardzo ciężko mi się czyta :/ waszą grupę skanlacyjną uwielbiam, bo w porównaniu do niektórych grup bardzo czesto dodajecie rozdziały (niektórzy dają raz na ruski rok xd) mam nadzieje, że sprawa się ogarnie i będzie można znów na spokojnie pobierać rozdziały ^^

Misio pisze...

Dobra wiadomość jest taka, że CM pracuje nad swoim readerem na tablety i smartfony - by czytało się lepiej.

Anonimowy pisze...

wiadomo kiedy będą tłumaczenia następnego tomu?

Misio pisze...

Tak :) Standardowo aktualki są co miesiąc 15ego (na stronie ogromny baner i jak byk napisane), a czasem zdarzają się pół-aktualki i trzeba wyglądać. Podpowiem, że w tym miesiącu można wyglądać ok. niedzieli i poniedziałku :) Polub nas na fejsie - będziesz na bieżąco :)

Mary25 pisze...

O matko te emocje <3 W następnym tomie wydarzy się to na co czekałam od baaaaardzo dawno więc moja ekscytacja sięga zenitu i wchodzę tu codziennie ^^'
Żałuję tylko że przez czyjąś bezmyślność i samolubność nie będę mogła ich pobrać TT^TT

Mary25 pisze...

Wróć rozdział 100 to już tom 18 ale co tam ^^

Unknown pisze...

WOW 0-0 Koffam Tom 17 (tak jak każdy inny i ciebie/was ;P). Jeszcze raz dziękuję wam z całego serca <3 Jestem tak podekscytowana i szczęśliwa, że skakałabym po ścianach. W końcu pokazali coś o Zeno! No ! ;-; :D Chociaż mam 11 lat to w tym anime się zakochałam a dzięki wam mam/y do przeczytania mangę! :D Wszystko się tak zmienia i teraz już tom 18. Czy to wasza/twoja najdłuższa manga do tłumaczenie, czy manie dłuższe? To mój najdłuższy komentarz... jestem z siebie dumna! xD I jeszcze raz wam dziękuję :*******

Unknown pisze...

macie*

Misio pisze...

Jeśli idzie o ilość rozdziałów - to chyba moja, a także i nasza - najdłuższa manga ;) Cieszymy się, że Ci się podoba :)

Si-gin Wonderlife pisze...

Dziękuję za aktualizację xd przeczytałam wszystko i czekam na 15.08 Dziękuję bardzo za to że tłumaczycie i marnujecie swój czas dla nas. Doceniam to i jestem szcześliwa 😊 I love you 💜💜💜

Si-gin Wonderlife pisze...

Dziękuję za aktualizację xd przeczytałam wszystko i czekam na 15.08 Dziękuję bardzo za to że tłumaczycie i marnujecie swój czas dla nas. Doceniam to i jestem szcześliwa 😊 I love you 💜💜💜

Unknown pisze...

Nie ma to jak lewitująca Ręka B) I przesłodziaśne zakończenie rozdziału 100, jak dla mnie :)

Anonimowy pisze...

kiedy będzie można pobrać rozdziały od 94 ?

Misio pisze...

W zasadzie nie będzie można. Czytaj aktualki.

Anonimowy pisze...

Czy tom 19 to ostatni i koniec?

Anonimowy pisze...

Jejku, jak ja kocham tą mange *^*
Dziękuję z całego serca że ją tłumaczycie i powodzenia w dalszych rozdziałach :3

Unknown pisze...

Nie, pod koniec lipca wychodzi 21 (będziemy aktualizowaćxD). A rozdziały do 22 już ukazują się w japońskim magazynie. Także autorka cały czas pracuje nad mangą, końca nie widać :D

Unknown pisze...

Ja nadal wierzę, że tej cholernej grupie w końcu wróci rozum i przestaną zachowywać się jak banda chamów :/ (którymi zresztą są)
Jak sami nie potrafią nic zrobić powinni zająć się czymś innym, a nie wykorzystywać czyjąś pracę :(

Anonimowy pisze...

Dzięki za odpowiedź :)

Anonimowy pisze...

Czemu nie da sie wejść na 105 rozdział ? :(

Unknown pisze...

Poszukaj tej informacji w aktualce :) I daj znać, co znalazłaś :)

Anonimowy pisze...

Nie przetlumaczyliscie jeszcze ? Dlatego nie ma ?

Unknown pisze...

Dokładnie! :) Niebawem pół-aktualka :) Więc się pojawi kilka rozdziałów. Kiedy? Hmm... W przeciągu tygodnia.

Anonimowy pisze...

ooooo to super <3 :D bd czekać z niecierpliwocią :D dzieki że tłumaczycie !

Anonimowy pisze...

Serdecznie dziękuję za to, że poświęcacie czas, aby umożliwić nam zapoznanie się z historią zawartą w tej mandze.
Mam jedno pytanie do zdania w opisie:
Powielanie [...] treści bez zgody tłumacza: wzbronione.
To oznacza, że bez zgody tłumacza nie mogę zgrać sciągniętej mangi na np. tablet oraz skopiować na pendrive i dać koleżance, która nie ma limitowany internet LTE.

Misio pisze...

Cieszymy się, że Ci się podoba :)
A zakaz powielania i publikowania treści dotyczy zakazu umieszczania rozdziałów gdziekolwiek. Na pendrive i tablecie możesz mieć i podać dalej :) Tylko nie wolno publikować na innych stronach, ot cała filozofia nasza taka :)

Anonimowy pisze...

Kiedy pół-aktualka? :3

Misio pisze...

Ach, zapomniałam, że nie każdy polubił nas na FB :) A tam ogłosiłam półaktualki brak... więcej szczegółów na naszym fanepage'u :) Zapraszamy!

SoneaM pisze...

Robicie tu wspaniałą pracę, dziękujemy!

Unknown pisze...

Zabieram się do czytania ^^ Dzięki ;)

Unknown pisze...

A tak przy okazji-
Popadam w taką obsesję, że miałam sen z Jeahą :P

Misio pisze...

No i to jest coś! :P

Unknown pisze...

:D (Teraz już po przeczytaniu :) Byłam tak zszokowana, że Yona (w końcu) skapła się, że coś czuje do Haka, że dopiero teraz ogarnia mnie szczęście ^^

Misio pisze...

Tylko że teraz jeszcze i on się musi skapnąć. A on uważa, że jest tylko jej ochroniarzem i status mu nie pozwoli na coś więcej... -_-

Unknown pisze...

Ech, racja... Przed nimi jeszcze długa droga ;)

Unknown pisze...

W sumie jak on zrozumie, że ona coś do niego, to ona z kolei będzie musiała ogarnąć, że on też coś do niej, chyba że się przyzna :D Skomplikowane to wszystko :P

Anonimowy pisze...

Ale za to dzięki temu, że jest to takie skomplikowane jest jeszcze ciekawej :D

Unknown pisze...

Prawda ;)

Unknown pisze...

Mam takie małe pytanko. Czy planujecie półaktualkę?
Bo bardzo bym chciała wciągnęłam się bardzo ostanio w AnY :)

Misio pisze...

Niestety, jak pisałam na fejsbuniu jakiś czas i w zasadzie w ostatniej aktualce, ze względu na tyranie od świtu do nocy nie mam czasu na nic innego. Także półaktualki nie będzie, mam nadzieję, że na 15ego uda się mi wyskrobać coś sensownego, choć na pewno też nie cały tom:/

Unknown pisze...

dziękuję za te mnóstwo rozdziałów :o :)) jak na razie jestem na 17

Anonimowy pisze...

dziękuję za rozdziały B) przewidujecie udostępnienie tych rozdziałów do pobrania na razie, czy nadal czekacie, aż ta inna strona usunie wasze rozdziały?

Misio pisze...

Ta strona ich raczej nie usunie, a jak tylko cichaczem dodaję nowy rozdział, to pojawia się i u nich. Na kogoś robić nie będę, więc niestety, póki każdy może dodawać tam rozdziały, a nie grupy - manga tylko Online...

Misio pisze...

Rozdziale, czy tomie? :)

Anonimowy pisze...

Kyaaaa! <3 Dziękuję za kolejne rozdziały! Kocham was :3
Aki

Unknown pisze...

Coraz Ciekawiej *o* Albo mi się tak wydaje. Szkoda, że na kolejne rozdziały czekać dwa miesiące... Cóż... Warto :) Po raz kolejny dziękuję za tłumaczenie ♥-♥
Dzięki wam wszyscy fani AnY mogą cieszyć się tłumaczeniem Mangi ^o^ Nie wiem co więcej napisać więc kończE :D Pozdrawiam całą ekipę Futago Shimai XD Pozdrów ode mnie ʕ•ᴥ•ʔ

Misio pisze...

Został jeszcze 21 tom, który ukaże się albo 15ego następnego miesiąca, albo w części przynajmniej na półaktualce. Dopiero na 22 tom trzeba będzie poczekać kilka miesięcy :)

Unknown pisze...

Będzie mi brakować codziennego sprawdzania czy pojawił się kolejny rozdział :P Do zobaczenia Yono, Misiojdo i cała ekipo:*

Misio pisze...

Usuwasz Internet? :)

Unknown pisze...

Nie (chociaż ten zacny pomysł powinien się znaleźć w moim dzienniku antagonisty :D) ale między 21 a 22 tomem będzie dłuższa przerwa, prawda? ;)

Anonimowy pisze...

No dzięki jak nie wiem co! - Tylko online? poważnie? "dzięki" za niemożlwość czytania. Mścicie się na jakiejś stronie kosztem czytelników którzy nie mogą korzystać z onlaine...

Unknown pisze...

Pomyśl o tym tak- Ta grupa dobrych ludzi tłumaczy nam mangę, chociaż nie mają za to n i c i równie dobrze mogą tego w ogóle nie robić. Jedyną "nagrodą" jeśli można to tak nazwać są ludzie dziękujący im za dobrą pracę. Poświęcają na to duuużo czasu, mimo że mają przecież swoje życie prywatne (rodzinę, zainteresowania, pasje, prace itp.). Jak byś się czuł/a gdyby twoja praca, godziny poświęcenia byłyby zabierane na zasadzie "kopiuj wklej" przez kogoś innego? Jest coś takiego jak "prawa autorskie" i jak zapewne wiesz z tego co zrobiła osoba A może korzystać tylko i wyłącznie osoba A lub inni ludzie za jej pozwoleniem i na postawionych przez nią warunkach. Ta grupa skanlacyjna (chyba dobrze napisałam) nie życzy sobie by ich zasługi przysługiwano komuś innemu, więc dowalasz się nie do tych ludzi, bo oni nic nie zrobili.

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 424   Nowsze› Najnowsze»