niedziela, 15 stycznia 2017

I/17 Pada Śnieg

Witajcie w nowym roku! :) To nasza pierwsza aktualka 2017! Postanowiłam je numerować w tym roku, zobaczymy, czy będzie ich co najmniej dwanaście.
Rozdziały też zacznę numerować, by sprawdzić, ile ich rocznie wydajemy.
Powiedzcie, czy do waszych miejscowości również zawitała tak piękna zima? Kocham tę porę roku, niezmiernie się cieszę, że tegoroczna zima jest tą białą. Minus 20 stopni? A co tam, ważne, że dzięki temu iskrzy się w słońcu śnieg, a drzewa nie są już chudymi, gołymi patykami, ale wreszcie przybrały należne im białe odzienie...
Dziś rozdziałów nieco mniej, bo pamiętacie Yonową aktualkę? No, mam nadzieję, że się Wam podobała. Nie mam pojęcia, kiedy nowy tom. Rozdziałów po angielsku już nań jest, ale jak autorka się wyrobi i wydawnictwo... Kto wie. Będziemy na bieżąco informować.
I cóż Wam mogę jeszcze rzec...? Z mang/manhw dla Was dzisiaj przygoto...
...wałyśmy Let Daia i Kore wa Koi no Hanashi. Łącznie sześć rozdziałów. A numeracja - jak zapowiedziałam - ogólnoroczna :)
I witamy ponownie Erenkę, która pomoże w czyszczeniu Daia! Czy ktoś chciałby się przeszkolić na typesettera? Hmm...? Bo rączek do pracy brak :*

4) Kore wa Koi no Hanashi - Tom 6 - Rozdział 23
5) Kore wa Koi no Hanashi - Tom 7 - Rozdział 24 --> debiut Haiiro w tłumaczeniu 
(od połowy rozdziału)
6) Let Dai - Tom 10 - Rozdział 41
7) Let Dai - Tom 11 - Rozdział 42
8) Let Dai - Tom 11 - Rozdział 43
9) Let Dai - Tom 11 - Rozdział 44

Życzymy Wam:
Miłego czytania!
Szczęścia na cały rok!
Dużo śniegu, mało chlapy!
Odpoczynku w ferie, która dla niektórych rozpoczynają się już w poniedziałek!
Powodzenia na nadchodzącej sesji!

8 komentarzy:

Nerena pisze...

O! Dziękuję i Wzajemnie <3 oby udało się szybciej wydać i zakończyć Let Daia <3 Pozdrawiam Serdecznie :*

Misio pisze...

Będziemy działać, by tak się stało, nie? :D Fajnie, że zrobiłaś come back :D

Nerena pisze...

Oczywiście, ach ten come back... mam nadzieję, że nie zawiodę fanów i Was :)

Unknown pisze...

U mnie też kupa śniegu. Brrr nie lubię zimy i noszenia sterty ubrań na sobie. Gdzie moje lato ukochane? :D
W nowym roku życzę Wam dużo zapału do pracy :3 I dziękuję, że raczycie nas takimi pysznościami <3 Pozdrawiam :>

Badacz pisze...

Dziękuje ślicznie. Oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Unknown pisze...

Mam takie pytanko; Czy będziecie tłumaczyć akatsuki no yona light novel ??? ^_^

Misio pisze...

Nie ma do tego ani rawów, ani tłumaczenia. Jeśli się pojawią - jasne, że przetłumaczymy :)

Karmel pisze...

Dziękuję :)