sobota, 26 października 2013

Bitou Lollipop



Madoka zostaje zaskoczona na wieść, że jej rodzice wygrali milion dolarów na loterii.
Na dodatek informują ją, że zdecydowali się spełnić swoje najskrytsze marzenie i zostać lekarzami.
Chcą wyjechać do Shizuoki, ale kiedy spotykają się ze stanowczym sprzeciwem swojej córki, 
postanawiają ją ulokować w domu znajomego...
 
Autor: Iketani Rikako
Ilość tomów: 7
Gatunki: Shoujo, Komedia, Romans, Okruchy życia

Bitou Lollipop, Manga PL, Pobierz 
Czytaj online: Bitou Lollipop



TOM 1

Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4



TOM 2
 Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9




TOM 3
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12
Rozdział 13
Rozdział 14





TOM 4
Rozdział 15
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18
Rozdział 19




 
TOM 5
Rozdział 20
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24





TOM 6
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27
Rozdział 28
Rozdział 29




TOM 7
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34

9 komentarzy:

Unknown pisze...

nom jak dla mnie fajniusie ;) dziękuję za tłumaczenie i powodzenia przy dalszym :) czekam na te dwa ostatnie tomy pl

Xela pisze...

Dziękuję za tłumaczenie. Niestety nie działają linki do rozdziałów: 28 i 29.

Misio pisze...

Naprawione ;)
Ale dziś był tylko 29 rozdział... Kurczę, to nikt od ostatniej aktualki nie przeczytał 28 rozdział Bitou :( Przecież to fajne jest, czytajcie xD

Anonimowy pisze...

Na początku ta manga była mi obojętna niby fajna ale nie było tego łał tej ekscytacji podczas czytania i miałam ją porzucić i przeczytać później ale ciesze się że tego nie zrobiłam bo ogromnie bym tego żałowała i nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałow będę ich wyczekiwać manga świetna naprawdę nie zrażajcie się do niej po paru rozdziałach bo serioo jest warta uswojej uwagi cieszę że dodajecie tę mangę i dziękuję.

skuper pisze...

ja również dziękuję za tą mange...dopiero teraz się za nią wzięłam(bo dopiero od niedawna czytam mangi, i to na kilku grupach, i zazwyczaj najpierw czytam te zakonczone, bo strasznie się niecierpliwię jak muszę czekać na nast rozdział, mam nadzieję że to skończycie w nast aktualizacji ;P....pozdrawiam

Misio pisze...

Uspokoję Cię - tak dokładnie będzie :)

skuper pisze...

fajne fajne...cieszę się że tłumaczyłyście tą mange...tak bardzo nie umiałam doczekać się konca a teraz mi szkoda że to juz:(...ale inne wasze tez są fajne. powodzenia

Luiere pisze...

Manga była wspaniała, aż brak mi słów! Dziękuję ślicznie za tłumaczenia! ^^
A teraz pora na resztę Waszych projektów! :3

Unknown pisze...

najlepsza manga jaką czytałam. Żałuję, że to już koniec :(