piątek, 15 listopada 2013

Boy of the female wolf


Wychowywana przez babcię Eun-soo Cha stała się dzikuską, której główną rozrywką jest walka. Zachowując się jak chłopak staje oko w oko, z tym, z czym każda młoda dziewczyna wkrótce się spotyka - z miłością. Dla Eun-soo jest to całkiem nieznane uczucie, jak sobie poradzi dzika wilczyca?

Autor: Han Yu-Rang
Ilość tomów: 17 Gatunki: Shōjo, Szkolne życie, Okruchy życia, Komedia romantyczna
Uwagi: Manhwa, tomy 1-4 wydane przez mittsu.dbv.pl
Od 5 tomu: Futago Shimai


MANHWA PL, ONLINE: Boy of The Female Wolf

Tomy wydane przez MITTSU (1-4) zostają umieszczone 
na naszej stronie dzięki uprzejmości szefowej grupy.

      


TOM 1
Rozdziały 1-5
MITTSU
 TOM 2
Rozdziały 6-12
MITTSU








TOM 3
Rozdziały 13-18
MITTSU








TOM 4
Rozdziały 19-23

MITTSU
TOM 5   --> Futago Shimai :)
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30 
 TOM 6
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34
Rozdział 35
Rozdział 36
Rozdział 37
TOM 7
Rozdział 38
Rozdział 39
Rozdział 40
Rozdział 41
Rozdział 42
Rozdział 43 
 TOM 8
Rozdział 44
Rozdział 45
Rozdział 46
Rozdział 47
Rozdział 48
Rozdział 49
Rozdział 50
 TOM 9
Rozdział 51
Rozdział 52
Rozdział 53
Rozdział 54
Rozdział 55
Rozdział 56
 TOM 10
Rozdział 57
Rozdział 58
Rozdział 59
Rozdział 60
Rozdział 61

 TOM 11
Rozdział 62
Rozdział 63
Rozdział 64
Rozdział 65
Rozdział 66


 TOM 12
Rozdział 67
Rozdział 68
Rozdział 69
Rozdział 70
Rozdział 71
TOM 13
Rozdział 72
Rozdział 73
Rozdział 74
Rozdział 75
Rozdział 76
TOM 14
Rozdział 77
Rozdział 78
Rozdział 79
Rozdział 80
Rozdział 81
 TOM 15
Rozdział 82 (odtąd pliki w .mobi - jak czytać? --> LINK)
Rozdział 83
Rozdział 84
Rozdział 85
Rozdział 86
 TOM 16
Rozdział 87
Rozdział 88 !
Rozdział 89 !
Rozdział 90 !
Rozdział 91 !
TOM 17
Rozdział 92 !
Rozdział 93 !
Rozdział 94 !
Rozdział 95 !
Rozdział 96 !

26 komentarzy:

Badacz pisze...

Mam pytanie odnośnie tego tytułu jako, że nie dawno ten tytuł został przetłumaczony do końca na angielski. Stąd moje pytanie czy można się spodziewać wznowienie tłumaczenia na polski? Przepraszam jeśli wyszłam na natręta.

Misio pisze...

O, kolejny dobry cynk! Jasne, że go skończymy :D Jeśli zgłosi się typesetter to nawet szybciej niż później :D Na razie Daia muszę skończyć, żeby w pełni zająć się jakimś innym tytułem.

Badacz pisze...

Mogę poczekać także mi nie przeszkadza, że nie będzie już teraz. W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź. :) Jak tak patrzę to trochę nie po polsku wszyła moja wcześniejsza wypowiedź.

Anonimowy pisze...

Kiedy wznowicie ?

Anonimowy pisze...

Kiedy wznowicie?

Unknown pisze...

Bardzo sie cieszę że manga została wznowiona i oczywiście bardzo dziękuje szefowej Mittsu że pozwoliła na przejęcie rozdziałów aczkolwiek mam problem bo rozdziały które są na waszej stronie chodzą mi normalnie a te które są z Mittsu pobierają mi się ale gdy próbuje odtworzyć wyskakuję mi Nie znaleziono pliku nie wiem czy to tylko u mnie czy u innych także a szkoda bo to naprawdę fajniuchna manga ;-)

Misio pisze...

Który tom? Mi wszystko działa.

Unknown pisze...

Wszystkie tomy które pochodziły z Mittsu u mnie nie chodziły na telefonie a teraz spróbowałam na komputerze i wszystko chodzi mimo wszystko powinny sie także odtwarzać na telefonie bo nigdy nie miałam z tym problemu ale najważniejsze że na kompiterze chodzi także przepraszam za zamieszanie i bardzo dziękuję za tę mengę.

Misio pisze...

A powiedz Ty mi... słyszałaś kiedykolwiek o WINRARZE? Bo jak plik jest w .zip - nigdzie nie ma problemu. A jak w .rar - do rozpakowania potrzebny jest WINrar. I trzeba go mieć też na telefonie.

Anonimowy pisze...

Nie mogę pobrać 70 rozdziału ... :(

Misio pisze...

Kurczę, gdzieś mi Twój komentarz umknął, dopiero dziś go odgrzebałam. No i dziś też zauważyliśmy ten problem, który został naprawiony. A my trochę w szoku, że od 15ego października nikt nie zwrócił na to uwagi.

Anonimowy pisze...

70 rozdzial mozna pobrac ale wszystkie kolejne juz nie :/

Misio pisze...

Kurczę, ale niefarcik. Coż to się mogło stać?

Unknown pisze...

Witam,mam pytanko będziecie kontynuować Boy of the female wolf? Wchłonełam tą mange w jeden dzień i nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów :).

Misio pisze...

Manhwa jest już cała przetłumaczona! :) Została mobilizacja edytorów, korektorów i tajpaczy! Niebawem będzie kontynuowana i (mam nadzieję) ukończona :)

Unknown pisze...

Jesteście cudowni :*
Dziękuję za wasz trud, już nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów.

Unknown pisze...

Aż pięć rozdziałów :* cudownie, już wiem co będę robić wieczorem. Uwielbiam Was :*

Shinju pisze...

Macie źle podlinkowany rozdział 80, zamiast niego pobiera się jeszcze raz 79... Mam nadzieje, że uda się poprawić do następnej aktualki :)

Misio pisze...

A już zmienione, dzięki za cynk~!

Unknown pisze...

Dziękuję za nowe rozdziały :*

Unknown pisze...

Cztery nowe rozdziały, jesteście cudni :*. Już nie mogę doczekać się końcówki.

Unknown pisze...

Jaka niespodzianka :) przetłumaczone do końca. Dziękuję bardzo, jesteście cudowni :*

Misio pisze...

Wiedziałam, że się ucieszysz :)

Jiann pisze...

Hej, istnieje może jakiś powód, dla którego wasz czytnik online w ogóle nie działa? Bardzo bym chciała do końca przeczytać ten utwór ale program do plików mobi nie chce mi się w ogóle zainstalować pomimo wielu prób a do czytnika nie ma dostępu bo nic prócz białej karty się nie pojawia po kliknięciu na rozdziały. D:

Misio pisze...

Diana Haori: Powodem jest PEWNIE to, że chcesz czytać na telefonie. W zakładce "online" jest opis na czerwono, jak czytać na telefonie. W dziale "Jak czytać?" jest napisane dzięki jakiej aplikacji czytać na telefonie.

Jiann pisze...

Próbowałam to wczoraj włączyć na laptopie ale nie działało, dzisiaj ten problem się już nie pojawił więc to coś u mnie musiało być nie tak. Przepraszam za fałszywy alarm i dziękuję za odpowiedź C: