wtorek, 1 października 2013

Październik...

...obudził mnie z pełną mocą dowodząc, że promienie słoneczne nie są ewenementem o tej porze roku. I chociaż ta kula ciepła pozytywnie nastraja człowieka do pracy/szkoły/przyjemności, to w parze z moim Internetem można szybko stracić cierpliwość.
Wraca student do codziennych obowiązków i zapomina, że w mieście, w którym studiuje nie ma dobrego łącza. Prawie godzinę straciłam wrzucając (a raczej usiłując wrzucić) rozdziały do aktualki.
Potrzaskało, postękało i umarło. Niestety nie jestem geniuszem informatycznym, dlatego dzisiaj będzie tylko to, co wcześniej zdążyłam wrzucić w domu (tym z pełną lodówką, ciepłymi kaloryferami i super-szybkim łączem). Nie ma tego dużo, bo zaledwie wyskrobane 6 rozdziałów, ale cóż poradzić, gdy nikogo nie ma? Jedni mieli przez cały okres letni praktyki, drudzy pracę, a jeszcze inni próżnowali dziko na "Hawajach" :) Mimo to postaramy się wrócić z całą mocą (o ile sprzęt wytrzyma...) i niedługo znów Was czymś uraczymy.
Mam też dobre informacje dla fanów Boy of the female wolf. Projekt siedzi bezczynnie już rok z okładem, ale z dobrych źródeł wiem, że angielska grupa postanowiła wskrzesić nieszczęsną manhwę i być może szybko nadrobimy stracony czas wydając regularnie rozdziały. Można powiedzieć, że sama przyłożyłam do tego rękę przechodząc rekrutację na Cleanera w ich grupie, ale oczywiście największy problem jest z językiem koreańskim. Cóż, pożyjemy, zobaczymy.

Koizora tom 7 rozdział 3
Let Dai tom 7 rozdział 2
Let Dai tom 7 rozdział 3
Piece of Cake tom 1 rozdział 2
Piece of Cake tom 1 rozdział 3
Piece of Cake tom 1 rozdział 4

Naturalnie rozdziały są możliwe do przeczytanie wyłącznie w wersji online na stronie Mangi Centrum.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hurra, wracamy do życia! :)
I jakaż piękna nowa szata graficzna :) ach, te studia. Ach, te wakacje. Ach, ten internet...
Misio

karcia53 pisze...

Fajny ten nowy wystrój :D
Jak dla mnie i tak rozdzialików jest sporo, w końcu grupie też należą się wakacje! :3

Monika pisze...

O jak miło, że wróciliście do życia. :) "Autumn Version" bardzo fajny, chociaż tło nieco przygnębiające przez te chmury. Dziękuję serdecznie za aktualkę, a w szczególności za Dai'a. :)