niedziela, 27 października 2013

Koizora- Setsunai Koimonogatari


Mika to normalna licealistka, która marzy o wielkiej miłości.
Pewnego dnia, jak to w mangach bywa, wszystko się spełnia. Z małym wyjątkiem...
Tutaj się nic nie kończy happy endem. Przynajmniej nie tak, jak to sobie wyobrażaliście.

Autor: Haneda, Ibuki; Mika
Ilość tomów: 10
Gatunki: Romans, Szkolne życie, Dramat, Okruchy życia
Uwagi: ograniczenia wiekowe: od 15 lat


MANGA PL, Online: Koizora



TOM 1
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3







TOM 2
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6






TOM 3
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9








TOM 4
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12






TOM 5
Rozdział 13
Rozdział 14
Rozdział 15







TOM 6
Rozdział 16
Rozdział 17
Rozdział 18







TOM 7
Rozdział 19
Rozdział 20
Rozdział 21







TOM 8
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24






TOM 9
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27







TOM 10
Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 29,1
Rozdział 29,2


12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wspaniała manga. Dziękuje za tłumaczenie *-* Czekam na więcej c:

Anonimowy pisze...

Będą nowe rozdziały?

Misio pisze...

Będą, będą, praca wre, cierpliwości! :)

xxwercixx pisze...

juz czerwiec a tu nadal brak rozdziałów :(

Unknown pisze...

Świetna manga! ;)

Unknown pisze...

Świetna manga! ;)

Anonimowy pisze...

ja również czekam ^^

Unknown pisze...

Kiedy będzie ciąg dalszy :< Czekam i czekam i nic....... T^T

Anonimowy pisze...

Manga wspaniała. Cały czas akcja!! Dziękuję za całe tłumaczenie i liczę, że za niedługo pojawią się nowe rozdziały. Wyczekuję ich z niecierpliwością!! Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dziękuję Wam z całego serca za ten projekt!!!!!!! Przeczytałam tę historię zaledwie wczoraj, ale wciąż nie mogę o niej zapomnieć... Piękna i poruszająca opowieść, która chwyciła się mojego serca tak mocno, że za nic nie chce jego opuścić!
Jestem szczerze poruszona.
Pozdrawiam i życzę samych sukcesów.
ARIGATO!!! <3

Anonimowy pisze...

Jeju ta historia jest wspaniała bardzo poruszająca i wciągająca przeczytałam prawie całą mangę w jedną noc po prostu nie mogłam przestać byłam ciekawa co dalej i mówiłam sobie a jeszcze tylko jeden rozdział a kończyło się na tym że siedziałam do samego rana. Bardzo dziękuję wam za tę mangę, długo ta historia pozostanie w mojej głowie.

Oliwia pisze...

Mega manga, jednak dla mnie mogło to się skończyć lepiej.. Tak nie mogę ścierpieć zakończenia, po prostu płakałam przez prawie całą mange :P
Bardzo dziękuję za tłumaczenie! <3